عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۹۶۹
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
مرکز رصد اسلام‌هراسی وابسته به دارالفتوای مصر از افزایش تبعیض علیه دانش‌آموزان مسلمان در آمریکا در سال ۲۰۱۵ میلادی خبر داد.
عقیق:مرکز رصد اسلام‌ هراسی وابسته به دارالفتوای مصر اعلام کرد: پژوهش جدید نشان می‌دهد که ۵۵ درصد دانش‌آموزان مسلمان ۱۱ تا ۱۸ ساله در ایالت کالیفرنیای آمریکا به‌ دلیل گرایش دینی در معرض آزار و اذیت و تبعیض هستند که ۲۰ درصد موارد از طرف معلمان و کارکنان مدارس است.

 این مرکز در ادامه از بخشنامه وزارت آموزش آمریکا به مؤسسات آموزشی این کشور که در آن بر ایجاد محیطی مناسب و مطلوب برای دانش‌آموزان تأکید شده است، تمجید و اعلام کرد: وزارت آموزش آمریکا دراین بخشنامه از مدارس و مؤسسات آموزشی خواسته باتوجه به جنایات‌ ناشی از اسلام هراسی و حوادث تروریستی در آمریکا که به ناحق به اسلام نسبت داده می‌شود، فضایی مناسب و مطلوب برای دانش‌آموزان فراهم کنند.

مرکز رصد اسلام‌هراسی مصر می افزاید: این بخشنامه دربردارنده تصمیمات و اقداماتی است که مؤسسات آموزشی این کشور ملزم به اجرای آن هستند که شامل هشدار درباره حملات فیزیکی به مسلمانان و حمایت ویژه از دانش‌آموزان مسلمان، ‌ عرب، سوری، یهودی و آفریقایی است.


منبع:مهر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین