عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۸۵۰
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
حجت الاسلام و المسلمین پناهیان:
مشاور رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها گفت: رسانه ها باید رنگ و بوی الهی داشته باشند تا بهتر بتوانند به هدایت مردم کمک کرده و آنها را به سعادت نزدیک سازند.
عقیق:حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان دیروز طی سخنانی در همایش رسانه و دموکراسی که در سالن همایش های سپاه محمدرسوالله (ص) که از سوی بسیج رسانه برگزار شد، اظهار داشت: تجربه بشری نشان داده رسانه و دموکراسی در غرب موجب تثبیت جنایت و خونریزی بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه حتی در خدمت به دین هم نمی توان از اعمال غیرشرعی استفاده کرد، گفت: فریب، دروغ و اعمال غیر شرعی در رسانه انقلابی و متعهد جایز نیست

مشاور رئیس نهادنمایندگی ولی فقیه در دانشگاه ها با اشاره به اهمیت کرامت و حقوق انسان در دین اسلام گفت: این مسئله آن قدر مهم است که حتی رسول خدا(ص) در عملیات رسانه ای درست هم محدود عمل می کند چون قرار است انسان به درستی بفهمد و تصمیم بگیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطر نشان کرد تجربه دموکراسی در غرب نشان داده رسانه  ها به ابزار سطله گران تبدیل شده و حرمت رسانه ای آنها رعایت نمی شود.

وی افزود: رسانه امروزی به ابزار کنترل برای مردم تبدیل شده  حال آنکه بیدار کردن ملت یکی از اهداف رسانه ای است.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان با تاکید بر اینکه  یکی از کارهای مهم رسانه ها باید این باشد که مردم را با سیاست آشتی دهند تصریح کرد: به راستی چرا رسانه های ما غالباً از تیترها منفی استفاده می کنند حال آنکه اینها مردم را از سیاست دور می کنند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه ها باید رنگ و بوی الهی داشته باشند تا بهتر بتوانند به هدایت مردم کمک کرده و آنها را به سعادت نزدیک سازند


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین