عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۶۱۲
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴
منتشر می‌شود؛
صرافان گفت: احتمالا برای شیخ نمر مجموعه‌ای از اشعار شاعران در اعتراض به آل سعود و شهادت شیخ نمر توسط هیات رزمندگان اسلام چاپ شود.

عقیق:قاسم صرافان از شاعران کشورمان درباره فعالیت‌های اخیرش گفت: این روزها بیشتر درگیر فعالیت‌های مناسبتی و به خصوص شهادت شیخ نمر هستیم و احتمالا همان طور که برای فاجعه منا مجموعه شعر مسافران خدا توسط حوزه هنری چاپ شد، برای شیخ نمر هم مجموعه‌ای از اشعار شاعران در اعتراض به آل سعود و شهادت شیخ نمر توسط هیات رزمندگان اسلام چاپ شود.

وی افزود: در مجموع بیشتر وقتم صرف سرودن ترانه می‌شود که آخرین ترانه اجرا شده‌ام،‌ ترانه اربعین بود که توسط حامد زمانی اجرا و پخش شد. دو، سه ترانه هم سروده‌ام که در حال تولید است.

این شاعر اظهار داشت: ترانه «ایران» با خوانندگی رضا معتمدی و ترانه «مدافعان حرم» با محوریت شهید جهاد مغنیه با خوانندگی حامد زمانی از ترانه‌های در دست تولید من است.

صرافان اظهار داشت: یک ترانه عاشقانه هم در سبک زندگی خانوادگی سروده‌ام که در خانواده و برای همسران کاربرد بیشتری دارد و سید علی میرمحمدی از خوانندگان جوان و خوش صدای کشورمان قرار است این ترانه را اجرا کند.

وی افزود: اسم این ترانه ماه عسل است و به مقطع ماه عسل اشاره می‌کند که بسیاری از زوج‌های جوان اولین روزهای زندگی را با سفر شروع می‌کنند و اکثر این سفرها هم به مشهد است. من هم این ترانه عاشقانه را با این رویکرد به همراه نگاه مهربان امام رضا(ع) و گرفتن انرژی و معنویت سروده‌ام.

این شاعر گفت: همچنین برای دهه فاطمیه مشغول گردآوری نوحه‌ها و سبک‌های مداحی هستم که از شعرهای شاعران پیش کسوت و جوان، در کنار هم استفاده کرده‌ام.

صرافان اظهار داشت: این مجموعه هم قرار است در قالب سی دی و کتاب توسط انتشارات هیات رزمندگان اسلام منتشر شود.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین