عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۴۰۲
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸
سادات فاطمی:
استاد و پیشکسوت قرآن با بیان اینکه در زندگی حمیدرضا اخلاق قرآنی به وفور دیده می‌شد و ادب و اخلاق ایشان زبانزد خاص و عام بود، گفت: این استاد قرآن از بس مهربان، مودب و شوخ طبع بود که در هر مجلسی وارد می شد، همه را می‌خنداند؛ خلاصه هر کسی از این استاد جز اخلاق و رفتار نیک چیزی به یادگار ندارد.
عقیق:سیدمجتبی سادات فاطمی، استاد و پیشکسوت قرآن کریم، در خصوص ویژگی‌های شخصیتی این قاری اظهار کرد: اخلاق بسیار خوب و مراقبت نفس ایشان، زبانزد خاص و عام است و یقینا حمیدرضا یکی از قاریان متواضع و محجوب کشور محسوب می‌شود به گونه‌ای که بنده حقیر در طول بیش از 20 سال که با او آشنا هستم حتی یک بار برخورد ناشایستی از این قاری بین‌المللی مشاهده نکردم.
 
وی با بیان اینکه در زندگی حمیدرضا اخلاق قرآنی به وفور دیده می‌شد و ادب و اخلاق ایشان زبانزد خاص و عام بود، اظهار کرد: امکان نداشت که کسی از دست حمیدرضا ناراحت شده باشد؛ این استاد قرآن از بس مهربان، مودب و شوخ طبع بود که در هر مجلسی وارد می‌شد، همه را می‎خنداند؛ خلاصه هر کسی از این استاد جز اخلاق و رفتار نیک چیزی به یادگار ندارد.
 
سادات فاطمی با بیان اینکه خاطرات شیرینی از مرحوم عباسی دارم، عنوان کرد: از همان نوجوانی که به جلسات و محافل قرآن می آمد، اخلاق و ادب و نزاکت و شوخ طبعی اش بیشتر از هر چیز دیگری دیده می شد.
 
این پیشکسوت قرآن با اشاره به احترام زیاد مرحوم عباسی برای والدین، همسر و حتی فرزندانش، اظهار کرد: خانواده دوست بود، احترام ویژه‌ای به همسرش داشت زیرا علاوه بر همسری وی، سیده بود و از همین رو استاد عباسی برای همین حمیدرضا ارادت خاصی به وی داشت.
 
سادات فاطمی که از اساتید حمیدرضا عباسی است، با اشاره به دیگر خصوصیت وی، عنوان کرد: حمیدرضا عباسی احترام خاصی برای اساتیدش قائل بود، وی از نوجوانی با حضور در جلسات آموزش قرآن مشهد به فراگیری قرآن پرداخت و با اساتید مختلفی مأنوس بود و از همان دوران نوجوانی بنده حقیر نیز در خدمت ایشان بودم.
 
وی کسب مقام چهارم مسابقات بین‌المللی مالزی و مقام سوم مسابقات بین‌المللی کویت را از جمله افتخارات این قاری بین‌المللی دانست و صدای زیبا و تسلط حمیدرضا عباسی بر الحان قرآنی را نتیجه بهره‌مندی وی از تجربه سال‌های نوجوانی‌اش عنوان کرد.
 
سادات‌فاطمی با بیان اینکه حاج حمیدرضا عباسی از قرآنی‌هایی است که مفاهیم و دستورات الهی در زندگی وی به وفور مشاهده می‌شود، ادامه داد: در محافل قرآنی ذکر نام این قاری بین‌المللی همراه است با یادآوری شوخ‌طبعی‌های مؤدبانه و دور از غیبت و تمسخر دیگران و ذکر خاطرات زیبا از سفرها و تلاوت‌هایی که همراه با حوادث مختلف تلخ و شیرین بوده است.

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین