عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۳۵۳
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۴
در پي برگزاري مراسم با شكوه اربعين صورت گرفت؛
رييس ستاد اربعين در عراق، از دست اندركاران برگزاري مراسم راهپيمايي اربعين حسيني، از جمله بعثه‌ مقام معظم رهبري، در اين كشور، قدرداني كرد .
عقیق:سفير جمهوري اسلامي ايران در عراق، در تقدير نامه اي كه به نام بعثه مقام معظم رهبري در عراق، ارسال كرده، عنوان كرده است: اربعين حسيني فرصت و حماسه اي است تا ميليون ها دل عاشق و پاك باخته با پاي پياده، از پير و جوان، زن و مرد، در شرايط سخت و دشوار، خود را براي زيارت كعبه آمال و سفينه نجات، حضرت اباعبدالله الحسين (ع) و برادررشيدش، حضرت ابالفضل العباس(ع)، به كربلاي معلا برسانند .
در تقديرنامه رييس ستاد اربعين در عراق، با اشاره به استقبال و پذيرايي گرم، مردم عراق از زائران، كه با سخاوت مثال زدني و با تواضع وصف ناپذير، صورت گرفت، از عموم دست اندركاران برگزاري مراسم پر شكوه اربعين حسيني، كه امكانات و توان و وقتشان را براي همه زائران و بويژه زائران ايراني، صرف كردند، از جمله بعثه مقام معظم رهبري در عراق، قدرداني شده است .
گفتني است، سركنسول كشورمان در كربلا هم كه مسئوليت ستاد اربعين در اين شهر مقدس را به عهده داشت، با ارسال تقديرنامه جداگانه اي از تمامي دست اندركاران برگزاري مراسم معنوي اربعين حضرت ابا عبدالله الحسين (ع)، از جمله بعثه مقام معظم رهبري در عراق و كربلا، تقدير كرد .


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین