عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۷
شورای روابط اسلامی-آمریکایی از اخراج 190 کارگر مسلمان که اکثرا سومالیایی بودند از یک کمپانی بسته بندی مواد گوشتی در ایالت کلورادو به خاطر تظاهرات برای ممنوعیت عبادتشان خبر داد.
عقیق: به نقل از خبرگزاری آسوشتیدپرس، این شورا خبر داد این کارگران از سوی مدیران کمپانی بسته بندی مواد گوشتی در فورت مورگان در ایالت کلورادو مورد تبعیض قرار گرفته و از کار اخراج شدند.

سخنگوی شورای روابط اسلامی- آمریکایی در ویدئویی که در یوتیوب منتشر شد، گفته است که این کارگران با محدودیت عدم انجام فرایض دینی و مذهبی در محل کار مواجه شده و به خاطر اعتراض به وضعیت موجود از کار اخراج شدند.

وی ادامه داد: این 190 کارگر افراد خوبی هستند و خوب کار می‌کردند و مساله دیگری هم ندارند. در کمپانی "کارگیل" 155 هزار نفر کار می‌کنند که از 68 کشور هستند. مدیران این کمپانی با این افراد صحبت کردند اما نتوانستند آنها را متقاعد کنند.

مدیر اجرایی کمیسیون حقوق بشر سومالی در این باره گفت: مدیران این کمپانی نمی‌توانند این مساله را درک کنند که مسلمانان باید در ساعات مختلف نماز بخوانند. ما در حال گفت و گو با مقام های این کمپانی هستیم تا ببینیم می‌توانیم این افراد را به سر کار بازگردانیم یا خیر.

منبع:ایسنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین