عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۹۰۵۱
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۳
دلنوشته‌ای برای آیت‌الله شجاعی
خداحافظ استاد! ببخش که صدا و سیمای ما اینگونه است که اگر یک ورزشکار یا بازیگر فوت کند، بارها و بارها چنان او را به تصویر می‌کشد که دل‌ها کباب می‌شود و اشک‌ها جاری، اما امثال شما که یک عمر درس اخلاق و معنویت و دینداری دادی، برایش اهمیتی ندارد.

عقیق:متن زیر دلنوشته یکی از اعضای کانال تلگرامی سخن عرفان (sokhanerfan@) است که در فراق آیت‌الله محمد شجاعی نوشته شده و از پوشش نامطلوب خبر رحلت این استاد اخلاق،‌ فقه و فلسفه گله کرده است:

 

خداحافظ استاد!
ببخش که دعواهای سیاسی نفسانی نگذاشت حتی بعد از وفاتت، یادی از عظمت علمی و روحی و معنوی‌ات بکنیم. سرمان گرم بود.

خداحافظ استاد!
ببخش که برخی رسانه‌ها اخبار تشییع پیکرتان را منعکس نکردند. حق داشتند! آنها سرشان گرم بود. گرم اخبار مهمی که باید می‌گفتند و خبر وفات یک استاد عارف و عالم، برایشان اهمیتی نداشت!

استاد! شما در جناح آنها نبودی که اطلاع‌رسانی خبر درگذشت شما، آنها را به اهدافشان و دنیا و هواهای نفسانیشان نزدیکتر کند.

خداحافظ استاد!
ببخش که صدا و سیمای ما اینگونه است که اگر یک ورزشکار یا بازیگر فوت کند، بارها و بارها چنان او را به تصویر می‌کشد که دل‌ها کباب می‌شود و اشک‌ها از دیدگان جاری، اما امثال شما که یک عمر درس اخلاق و معنویت و اسلام و دینداری دادی، برایش اهمیتی ندارد. بمیری یا بمانی؛ دفن شوی یا نشوی!

خداحافظ استاد!
شما رفتی و به محبوب و معشوقت پیوستی. به راحتی و آسایش ابدی رسیدی اما بَدا به حال فرهنگ ما که معلم و استاد برایش ارزشی ندارد.

خداحافظ استاد!
شنیده‌ام در قیامت، عالِم از امتش شکایت خواهد کرد. با خود می‌گویم چه صحنه خوبی خواهد شد که تو شکایت کنی و مسئولان مربوطه، سر به زیر باشند؛ ان‌شاء‌الله!

خداحافظ استاد، آیت‌الله محمد شجاعی(ره).


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین