عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۷۸۹
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۸
در حرم مطهر باب الحوائج مطرح شد؛
سخنران بعثه مقام معظم رهبري گفت: عمر سفر زيارتي بسيار كوتاه است و بر همه ما لازم است كه از اين فرصت اندك و محدود به بهترين شكل ممكن استفاده كنيم .
عقیق:حجت الاسلام و المسلمين حسين كاردان در جمع زائران عتبات عاليات در حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس (ع) افزود: بهترين كار در اين سفر، تشرف به حرم هاي مطهر، و قرائت قرآن و ادعيه و خواندن نماز در اين اماكن شريف است .
وي افزود: فرصت حضور در حرم ها را نبايد با سخنان لغو و بيهوده، يا بيان مسائلي كه هميشه قابل مطرح كردن است، ضايع كرد .
سخنران بعثه مقام معظم رهبري گفت: از اين سفر كوتاه، بسياري هستند كه اندوخته هاي فراوان با خود مي برند و دنيا و آخرت خود را تضمين مي كنند، اما برخي ها هم، بدون توجه به زمان و مكاني كه در آن قرار دارند، اين سفر را تنها يك سفر عادي فرض مي كنند، كه بدون شك، دچار خسران و زيان سنگيني خواهند شد .
حجت الاسلام و المسلمين كاردان همچنين بر پرهيز از رفتن به اماكن غير معتبر در شهرهاي زيارتي كربلا و نجف اشرف تاكيد كرد و افزود: هيچ جايي در شهرهاي مقدس، بهتر از حرم هاي مطهر براي توسل و تقرب به خدا وجود ندارد .
گفتني است برنامه هاي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا، شامل سخنراني و مداحي و مرثيه سرايي، هر روز صبح پس از نماز جماعت صبح، و زيارت عاشورا در صحن حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و هر شب ، پس از نماز جماعت مغرب و عشاء، در سرداب حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس (ع)، براي زائران ايراني عتبات عاليات، برگزار مي شود .


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین