عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۷۴۶
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق بر لزوم برگزاري هرچه با شكوهتر مراسم ميلاد پيامبر اكرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) تاكيد كرد .
عقیق:حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني در جلسه هفتگي كاركنان بعثه، با اشاره به در پيش بودن سالروز ميلاد پيامبر گرامي اسلام (ص) و رييس مكتب جعفري، حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: بايد هر آنچه كه مي توانيم براي برپايي مجالسي شايسته اين اعياد خجسته براي زائران عتبات عاليات تلاش كنيم .
وي همچنين با حديثي از امام سجاد(ع) اشاره كرد و افزود: بايد از فشل بودن در كارها به خدا پناه ببريم، از روزمرگي بپرهيزيم و با ايده هاي جديد، محيط كارمان را براي خدمت به زائران با نشاط نگه داريم .
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق با شرافت ترين كارها را خدمت به زائران دانست و افزود: وظيفه همه ماست كه با قدرشناسي و شكر گذاري براي داشتن چنين نعمت بزرگي، با اخلاق خوب و پسنديده با مسئولان اجرايي و فرهنگي كاروان ها و ارباب رجوع برخورد كنيم و اسباب رضايت آنان را فراهم نماييم .
در اين جلسه ضمن بررسي آخرين تحولات سياسي امنيتي عراق و منطقه، آخرين برنامه ريزي ها براي هرچه بهتر برگزار شدن مراسم جشن سالروز ميلاد رسول مكرم اسلام (ص) و ششمين امام شيعيان جهان، صورت گرفت .


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین