عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۶۴۰
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۸
سخنران بعثه مقام معظم رهبري گفت: خداوند متعال بيگناهان و گناهكاران را با هم عذاب نمي كند، زيرا اين كار از عدالتش بدور است .
عقیق:حجت الاسلام و المسلمين حسين كارادن در جمع زائران عتبات عاليات در حرم مطهر حضرت باب الحوائج (ع)، افزود: تمامي آيات و روايات، مويد اين نكته است كه كساني كه در زمان پيامبران الهي، عذاب شدند، تكذيب كنندگان خدا و وحدانيت او و گناهكاران بودند .
وي با اشاره به اينكه در سوره هود سرنوشت اقوام پنج پيامبر الهي بيان شده است افزود: بر اساس آيات الهي ، وقتي امر خدا، كه همان عذاب بود، رسيد، پيامبران الهي و كساني كه به او ايمان آورده بودند، نجات يافتند و ديگران هلاك شدند .
سخنران بعثه مقام معظم رهبري همچنين به سوال يكي از شيعيان از حضرت امام جعفر صادق (ع)، درباره سرنوشت قوم لوط اشاره كرد و افزود: به فرموده ايشان، ايمان آورندگان به حضرت لوط از عذاب الهي نجات يافتند و گناه كاران در عذاب الهي از بين رفتند .
در پايان اين مراسم، زائران ايراني عتبات عاليات در سوگ مظلوميت اهلبيت (ع) و مصائب آنان، عزاداري كردند .
گفتني است برنامه هاي بعثه مقام معظم رهبري در كربلا، شامل سخنراني و مداحي و مرثيه سرايي، هر روز صبح پس از نماز جماعت صبح، و زيارت عاشورا در صحن حرم مطهر حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و هر شب ، پس از نماز جماعت مغرب و عشاء، در سرداب حرم مطهر حضرت ابالفضل العباس (ع)، براي زائران ايراني عتبات عاليات، برگزار مي شود .


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین