عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۶۳۸
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
لاله‌های سرخ زینبی با نوشیدن شربت شهادت اعلام می‌کنند، ای تکفیری‌های بی‌دین بدانید حرم ناموس شیعه است کسی خیال حرم را نکند، سربازان حیدری و حسینی نگهبانان حرمند مدافعان حرم همیشه بیدار هستند...

عقیق:مدتی است با بازگشت شهدای مدافع حرم، حال و هوای استان آذربایجان‌شرقی و شهرهای مختلف این استان کربلایی شده است. پس از ماجرای کربلا و سال‌ها پس از آن، شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، اکنون این حرکت و شوق جوانان سراسر کشور برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) همان جرقه‌های نور حسینی است که در جریان انقلاب اسلامی متبلور شد، انقلاب خمینی(ره)، انقلابی برگرفته از حماسه حسینی بود و چقدر زیبا گفت امام راحل که «انقلاب اسلامی، انفجار نور بود».

این جوانان که با شهادت‌شان در این برهه از زمان خودشان را به کاروان امام حسین(ع) می‌رسانند ـ همان جایی که آرزوی رسیدن به آن را سال‌ها در ذهن خودشان می‏‌پروراندند، همان کسی هستند که مثل بسیاری از ماها زیر بیرق اهل بیت(ع) سال‌ها گریه کردند و بر سینه زدند.

روح الله طالبی از رزمندگانی بود که برای دفاع از حرم دختر حضرت حیدر(ع) به همراه همرزمانش به سوریه هجرت کرد و حین مبارزه با تروریست‌های تکفیری خون پاکش به زمین ریخت و برای همیشه زنده شد.

روح‌الله طالبی متولد 1366 از شهر «کشکسرای» شهرستان مرند در دفاع از حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسید.

شهید روح‌الله طالبی فرزند احد طالبی و دومین فرزند خانواده و دارای 2 خواهر و 2 برادر و دارای یک دختر سه ماهه به نام «حنانه» است.

پیکر این شهید امشب با حضور مردم ولایت‌مدار تبریز مورد استقبال قرار گرفت و فردا شنبه پنجم دی ماه در زادگاهش مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر این شهید در شهر مرند برگزار می‌شود.

جناب «روح الله طالبی»!

می‌دانم که در «ملکوت حسینی» آن قدر سرت شلوغ است که برای امثال ما، فرصتِ بذلِ حتی گوشه چشمی نداری. می‌دانم که از شرابِ کهنه کربلایی، چنان سرمستی که حواست به ما «قبرستان‌نشینان عادات سخیف» نیست. می‌دانم که تا ابد، از ما خاکیان، بی‌نیازی. گوارای وجودت باد برادرم. نوش جانت سرورم. مقامِ «عند ربهم یرزقون» مبارکت باد.

لاله‌های سرخ زینبی با نوشیدن شربت شهادت اعلام می‌کنند، ای تکفیری‌های بی‌دین بدانید حرم ناموس شیعه است کسی خیال حرم را نکند، سربازان حیدری و حسینی نگهبانان حرمند مدافعان حرم همیشه بیدار هستند کسانی که از این مرقد شریف دفاع می‌کنند به نامحرمان داعشی هرگز اجازه نمی‌دهند نگاه چپ به آن بیندازند هرچند آنان تا دندان مسلح‌اند اما هرگز حریف غیرت و دلاوری جوانان شیعه و فرزندان فاطمه نمی‌شوند.

هرگز حرم تنها نمی‌ماند ...به یاد ظهر عاشورا.... گیرم همه دنیا یزیدی شود ولی ما شیعیان مریدان اربابیم، ای کافران حربی ما فرزندان حسین و زینب هستیم ای صهیونیستان کافر؛ جان دادن در راه دفاع از ناموس شیعه و در راه زینب برای ما آسان و شیرین است ما هم‌قسم شده‌ایم و به مقتدایمان و رهبرمان لبیک گفته‌ایم.

سر دادن و جان دادن در راه زینب برای ما افتخار است ما گفته‌ایم لبیک یا زینب...



منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین