عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۵۱۵
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۷
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلا گفت: روحانيون محور بحث هايشان، سخنان ائمه اطهار (ع) و پيرامون مسائل اخلاقي، اعتقادي و آداب زيارت باشد.
عقیق:حجت الاسلام و المسلمين حسين بهجتي در جلسه با روحانيون و مداحان كاروان ها، افزود: روحانيون و مداحان كاروان ها، نكات لازم را با بيان روان و ساده به زائران ياد آور شوند كه سرمايه زيارت ائمه اطهار، عليهما سلام، مورد دستبرد شياطين قرار نگيرد.
وي گفت: اگر چنانچه به نكاتي كه پيامبر اكرم(ص) و ائمه اطهار(ع) براي حفظ و صيانت ايمان و اخلاق توصيه فرموده¬اند عمل شود، انسان دنيا را به سلامت سپري مي كند و عاقبت بخير خواهد شد .
نماينده بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلا، با اشاره به حديثي از پيامبر اكرم(ص) افزود: اگر كسي از سه شر زبان، شكم و شهوت حفظ شود، قطع و يقين از تمامي شرها حفظ خواهد شد .
وي افزود: شر زبان، جامعه را به مخاطره مي اندازد و دنيا و آخرت افراد را تباه مي كند .
حجت الاسلام و المسلمين بهجتي افزود: شكم اگر كنترل نشود و شخص از راه حلال ارتزاق ننمايد دچار تباهي خواهد شد، و شر شهوت نيز، نيازمند كنترل از راه مشروع است .
در ادامه اين جلسه حجت الاسلام عسگري كارشناس مسئول امور فرهنگي، توصيه ها و اموري را كه بايد روحانيون و مداحان كاروان ها در سفرهاي زيارتي مد نظر داشته باشند، بيان كرد .


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین