عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۳۰۱
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
آیت الله اراکی:
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز قوای کفر دست به دست هم داده و نیروهای خود را بسیج کرده اند تا به هر طریقی بتوانند در بین جامعه اسلامی خصومت، دشمنی و جنگ مذهبی را ایجاد و گسترش دهند.
عقیق: آیت الله محسن اراکی امروز در دیدار با آیت الله مصباح یزدی با اشاره به برگزاری بیست و نهمین کنفرانس وحدت اسلامی طی روز های 6 الی 8 دیماه در تهران، اظهار داشت: کنفرانس وحدت امسال نسبت به سال های قبل بسیار متنوع تر است و امسال علاوه بر حضور علما و اندیشمندان از دانشگاهیان، سیاسیون و اصحاب رسانه نیز دعوت شده است.

 وی افزود: امروز قوای کفر دست به دست هم داده و نیروهای خود را بسیج کرده اند تا به هر طریقی بتوانند در بین جامعه اسلامی خصومت، دشمنی و جنگ مذهبی را ایجاد و گسترش دهند.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب گفت: آنها تلاش می کنند حتما جبهه بندی سنی و شیعه به وجود بیاورند تا از این طریق بتوانند جنگ شیعه و سنی را راه بیاندازند و سنی را علیه شیعیان و شیعیان را علیه سنی ها تحریک کنند.

 دبیر کل مجمع جهانی تقریب تأکید کرد: این مجمع  اقدامات بسیار زیادی برای مقابله با تلاش های دشمنان انجام داده است و اتحادیه های مختلفی نظیر اتحادیه بانوان جهان اسلام، اتحادیه تجار و بازرگانان، اتحادیه دانشگاهیان، کمیته مساعی حمیده، اتحادیه علمای مقاومت و اتحادیه احزاب مقاومت را تشکیل داده تا از این طریق اقشار مختلف جامعه را درگیر مسئله تقریب و وحدت کند تا آنها هم وارد این عرصه شوند و با این توطئه ها مقابله کنند.

آیت الله اراکی در ادامه با اشاره به شرایط سخت کنونی جهان اسلام تأکید کرد: تاکنون تاریخ اسلام چنین وضعیت سختی را نداشته است زیرا دشمنان با همه امکانات بسیج شده اند تا جنگ شیعه و سنی گسترده ای را در جهان اسلام ایجاد کنند.


منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین