عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۸۲۲
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
وب‌سایت «فاطمیه» به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) راه‌اندازی شد.
عقیق: در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و با هدف ترویج فرهنگ عزاداری برای ایشان، وب‌سایت فاطمیه با نشانی اینترنتی www. fatemiyeh. iran. sc راه‌اندازی شد.

گفتنی است این وب‌سایت با هدف زنده نگه داشتن این ایام و همچنین آشنا ساختن علاقه‌مندان و شیفتگان اهل بیت (ع) با‌ زندگانی حضرت فاطمه زهرا (س) و با در اختیار گذاشتن منابع کثیری از اطلاعات و مقالات راه‌اندازی شده است.

در بخش ویژه‌نامه حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله‌علیها) این وب‌سایت، موضوعات مختلفی از متون کتاب‌ها، مقالات، پایان‌نامه‌ها و زندگانی حضرت فاطمه (س) از ابتدای تولد ایشان و تا زمان شهادت و هم‌چنین داستان‌هایی پیرامون وقایع فدک در اختیار محققان، پژوهشگران و علاقه‌مندان قرار داده است.

همچنین در قسمت دانش‌نامه حضرت زهرا (س)، بخش‌هایی همچون شناسنامه حضرت فاطمه (س)، احادیث و آموزه‌های گفتاری حضرت فاطمه (س)، کرامات حضرت فاطمه (س)، پرسش و پاسخ درباره حضرت زهرا (س)، حضرت فاطمه (س) در آئینه کتاب، حضرت فاطمه (س) از نگاه دیگران، پایان‌نامه و نرم‌افزار فاطمه (س) و آموزه‌های رفتاری حضرت زهرا (س) و… قرار داده شده است.

در قسمت ثبت‌نام این سایت، علاقه‌مندان می‌توانند مشخصات خود را ثبت کرده و از آمار و هم‌چنین به روز شدن مطالبی همچون اطلاع از اخبار مسابقات قرآنی و مذهبی و همچنین فراخوان مسابقات و اخبار این وب‌سایت و دل‌نوشته‌های کاربران با خبر شوند.

گفتنی است، پس از اتمام ایام فاطمیه این وب‌سایت به صورت روزانه فعال است و عضوپذیری دارد تا در ‌‌نهایت مکتبی از شیفتگان حضرت فاطمه (س) را در فضای مجازی راه‌اندازی کند. همچنین در آینده‌ای نه چندان دور مقرر شده پایگاه فرهنگی، مذهبی و تبلیغی با عنوان فاطمیه نیز راه‌اندازی شود.

منبع: ایکنا

211001


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین