عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۸۴۸
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
به مناسبت سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) منتشر شد
کتاب «حدیث انتظار ۲» با هدف بیان فرصت‌های تبلیغی اندیشه مهدویت در روز نهم ربیع‌الاول که روز بیعت با امام زمان(عج) است،‌ منتشر شد.

عقیق:به مناسبت فرا رسیدن سالروز آغاز امامت امام عصر ارواحناه فداه کتاب «حدیث انتظار 2» در راستای ظرفیت‌شناسی تبلیغی این روز به کوشش جمعی از نویسندگان و پژوهشگران مهدوی از سوی مرکز تخصصی مهدویت منتشر شد.

هدف از ارائه این کتاب بیان فرصت‌های تبلیغی اندیشه مهدویت در روز نهم ربیع‌الاول است که متأسفانه برخی در این ایام نه غالباً از منظری واقع‌بینانه بلکه یک سویه و جهت‌دار درصدد دامن زدن به اختلافات مذهبی در این روز هستند، این کتاب شامل 11 مقاله نظیر  تلاوت وحدت، بیعتی تا همیشه، نهم ربیع‌الاول روز امامت و مهدویت، نهم ربیع جشن و بیعت چرا و چگونه، نهم ربیع‌الاول آغاز امامت امام عصر(ع) فرصت‌ها و چالش‌ها، چگونه برای عید آغاز امامت امام زمان ایده‌های نو و جذاب داشته باشیم؟ و غیره است.

در بخش «بیعتی تا همیشه» به قلم حجت‌الاسلام مسعود پورسید آقایی می‌خوانیم: یوم‌الله نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت قائم آل محمد خاتم الاوصیا بقیة‌الله الاعظم و روز تجدید میثاق با آن امام همام و اهداف و آرمان‌های بلند اوست، روزی که در امتداد غدیر و بلکه خود غدیری دیگر است، شایسته است عاشقان مهدوی و منتظران منجی بشریت در هر کجا هستند به ویژه در کشورهای اسلامی و بالاخص در این مرز و بوم که شیعه خانه امام زمان(عج) است، با مراسمی ویژه با پاسداشت این روز بزرگ و عیدالله اکبر همت گمارند.

بنا بر این گزارش، «حدیث انتظار 2» حاصل پژوهش جمعی از نویسندگان، با بهای 8 هزار تومان و شمارگان یک هزار نسخه از سوی انتشارات مرکز تخصصی مهدویت روانه بازار نشر شد.


منبع:فارس


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین