عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۷۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
در سوگ شهادت امام رضا (ع)؛
صحن مطهر حرم اباعبدالله الحسين عليه السلام ، همزمان با سالروز شهادت هشتمين امام شيعيان جهان، شاهد عزاداري زائران ايراني بود.در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين سيد رضا اكرمي، سخنران بعثه‌ مقام معظم رهبري، لزوم شناخت امام در هر عصر و زمان را، از توصيه هاي ائمه هدي به همه مسلمانان و شيعيان دانست .
عقیق: صدها تن از زائران ايراني، همزمان با سالروز شهادت امام رضا عليه السلام در صحن مطهر حرم حضرت اباعبدالله الحسين عليه السلام، به عزاداري پرداختند .
در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين سيد رضا اكرمي، سخنران بعثه‌ مقام معظم رهبري، لزوم شناخت امام در هر عصر و زمان را، از توصيه هاي ائمه هدي به همه مسلمانان و شيعيان دانست .
وي با اشاره به ايه 35 سوره مباركه مائده، گفت: نام بردن از امامان و متوسل شدن به آنان، دستور الهي است و منافاتي با قبول توحيد از جانب شيعيان ندارد .
سخنران بعثه مقام معظم رهبري افزود: شيعيان همه موحدند و پس از قبول توحيد، براي رسيدن به قرب الهي به سراغ وسيله مي روند كه شامل پيامبر اكرم (ص) و خاندان مطهرشان هستند .
حجت السلام و المسلمين اكرمي، پيامبر اسلام (ص) و ائمه هدي (ع) را نور واحد خواند و افزود : اين بزرگواران، دليل و نشانه هاي خدا و ستون هاي دين هستند .
وي با بيان اينكه ياحسين گفتن خوب است اما در كنار آن بايد با حسين هم باشيم افزود : شعار و شور و شوق در ميان شيعيان خوب است اما در كنار آنها، جهاد و عمل هم لازم است .


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین