عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۵۹۱
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷
با شعار "من محجبه ام"
جمعی از زنان مسلمان کانادا، یک کمپین ملی برای تاکید بر اهمیت پوشش حجاب و مقابله با تصورات غلط ضداسلامی تشکیل دادند.
عقیق:به نقل از mississauga.com ، جمعی از زنان مسلمان کانادا ،عضو انجمن احمدیه، یک کمپین ملی برای مقابله با تصورات غلط ضداسلامی و تاکید بر اهمیت پوشش حجاب تشکیل دادند. این کمپین که «#JeSuisHijabi »(من محجبه ام) نام دارد، به اهمیت پوشیدن حجاب اسلامی، ارزش آن در جامعه‌ای با فرهنگ‌های مختلف، با ادیان مختلف و تحمل یکدیگر تاکید دارد.

این کمپین در نقاط مختلف کانادا تشکیل شده که طی برگزاری کارگاه‌های سیار عمومی، همایش‌ها و برنامه‌های ویژه از عموم مردم کانادا دعوت به عمل می‌آورد.

امتول نور دوآد، مدیر ملی انجمن زنان مسلمان احمدیه در این باره می‌گوید: کانادا مدعی‌ست که پذیرش و تنوع هسته مرکزی ارزش‌های آن‌هاست و ما باید این ارزش‌ها را  با آغوش باز پذیرفته و بر طبق آن‌ها زندگی کنیم. کمپین «حجاب» به مردم کانادا این فرصت را می‌دهد که به همدیگر نزدیک شده و در محیطی امن و صلح‌آمیز، درک بهتری از ارزش های اسلامی پیدا کنند.

او در ادامه گفت: ما در این کمپین از غیرمسلمانان کانادا می‌خواهیم تا هدف پوشش اسلامی و هویت زنان محجبه را از زبان خود زنان مسلمان بشنوند.

مسلمانان کانادا امیدوارند تا در سرتاسر کانادا شاخه‌های کمپین خود را گسترش داده و به اشکال مختلف با عموم مردم ارتباط برقرار کنند.

منبع:حوزه


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین