عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۵۱۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
سومین دوره تربیت مربی مهدویت برای مقطع مهدکودک با سرفصل‌هایی نظیر آشنایی اجمالی با مباحث مهدویت، روش‌ها و قالب‌های بیان مهدویت برای کودکان و نهادینه‌سازی تربیتی معارف مهدویت برگزار می‌شود.
عقیق:دوره تربیت مربی مهارت‌افزایی معارف مهدوی برای مقطع مهدکودک و پیش‌دبستانی به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ مهدویت و نهادینه‌سازی گسترش معارف اصیل مهدویت به صورت بنیادین در این مقاطع با استناد به حدیث امیرمؤمنان(ع) که صفحه دل کودک همچون زمین مستعدی است که هیچ گیاهی در آن نروییده و آماده هر نوع بذرافشانی است، برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی به همت واحد کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت بر پا می‌شود، به مدت هشت روز و به صورت پیوسته یا غیر پیوسته(پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها) در 32 جلسه با عناوین آشنایی اجمالی با مباحث مهدویت، روش‌ها و قالب‌ها بیان مهدویت برای کودکان و نهادینه‌سازی تربیتی معارف مهدویت، آموزش با 38 لوح مهدوی برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، سومین دوره مهارت‌افزایی در هفته آخر آذر ماه و دی‌ ماه جاری در استان‌های کرمان، گلستان و سیستان و بلوچستان برپا خواهد شد که علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت به شماره تلفن 37747078 ـ 025 یا 09191486175 تماس بگیرند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین