عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۵۰۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
مدير حج و زيارت خوزستان از بازگشت 550 هزار زائر اربعين از مرزهاي خوزستان خبر داد و اظهار داشت: تاكنون حدود220 هزار نفر از مرز چذابه و 320 هزار نفر از مرز چذابه به كشور وارد شده‌اند و با توجه به اين كه تاريخ درج شده در ويزاي زائران 28 صفر بوده است، پيش‌بيني مي‌شود تا اين روز تمامي زائران به كشور بازگردند.
عقیق: ناصر حويزاوي، مدير حج وزيارت خوزستان اظهار كرد: 750 هزار زائر در ايام اربعين از طريق دو مرز چذابه و شلمچه به عراق سفر كردند و تا امروز(15 آذر ماه) حدود 550 هزار زائر از اين دو مرز به كشور بازگشته‌اند.
وي افزود: تاكنون حدود220 هزار نفر از مرز چذابه و 320 هزار نفر از مرز چذابه به كشور وارد شده‌اند و با توجه به اين كه تاريخ درج شده در ويزاي زائران 28 صفر بوده است، پيش‌بيني مي‌شود تا اين روز تمامي زائران به كشور بازگردند.
مدير حج و زيارت خوزستان ادامه داد: در حال حاضر وضعيت تردد زائران در دو مرز چذابه و شلمچه آرام است. در اين ايام، امنيت كامل در مسير سفر اربعين در كشور برقرار بوده است و اكنون در سفر بازگشت از زائران انتظار مي‌رود كه با توجه به بارندگي و لغزندگي جاده‌ها، در رانندگي دقت كافي داشته و براي بازگشت عجله نكنند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین