عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۴۶۳
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
هویت پیکر مطهر چند شهید تازه تفحص شده شناسایی شد.هویت پیکر مطهر این شهدای هشت سال دفاع مقدس که به تازگی توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده بودند، محرز شد. ۹ شهید از این شهدا مربوط به سه استان اصفهان، مازندران و بوشهر هستند.
عقیق: هویت پیکر مطهر چند شهید تازه تفحص شده شناسایی شد. هویت پیکر مطهر این شهدای هشت سال دفاع مقدس که به تازگی توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشف شده بودند، محرز شد. در این بین مشخصات ۹ شهید شناسایی شده از سه استان اصفهان، مازندران و بوشهر به شرح زیر است:

استان اصفهان:
«شهید غلامرضا الماسی»، فرزند محمدعلی، متولد ۱۳۴۹ است که در تک دشمن در سال ۱۳۶۷ و در منطقه فاو به شهادت رسیده است.
«شهید عزیزالله عبدیزدان»، فرزند عباس، متولد ۱۳۱۱ است که در تک دشمن در سال۱۳۶۷ و در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده است.
«شهید علیرضا علی‌عسگری»، فرزند غلامحسین، متولد ۱۳۱۹ است که در تک دشمن در سال ۱۳۶۷ و در منطقه عملیاتی فاو به شهادت رسیده است.
«شهید سیدمحمد کاظم‌زاده»، فرزند اکبر، متولد ۱۳۳۹ است که در عملیات والفجر۱ در سال ۱۳۶۲و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده است.
«شهید علی یوسفی»، فرزند حبیب الله، متولد ۱۳۴۳ است که در عملیات بدر و در سال ۱۳۶۳ و در منطقه مجنون به شهادت رسیده است.
«شهید ابوالقاسم رئیسی»، فرزند کریم، متولد ۱۳۴۳ است که در عملیات والفجر مقدماتی در سال ۱۳۶۱ و در منطقه عملیاتی فکه به شهادت رسیده است.

استان مازندران:
«شهید حمیدرضا راعی مکاری»، فرزند حسن، متولد ۲۸ شهریور ماه ۱۳۴۲، اعزامی از ارتش جمهوری اسلامی ایران که در درگیری با رژیم بعث در سال ۱۳۶۵ و در منطقه عملیاتی حاج عمران به شهادت رسیده است.
«شهید علی اصغر گرجی» فرزند محمد حسن، متولد ۹ خرداد ماه ۱۳۳۹ ، اعزامی از ارتش جمهوری اسلامی که در عملیات والفجر۲ و در سال ۱۳۶۲ و در منطقه عملیاتی حاج عمران به شهادت رسیده است.

استان بوشهر:
«شهید حمزه ثمعتی» فرزند عباس، متولد اول فروردین ماه ۱۳۴۲ اعزامی از ارتش جمهوری اسلامی که در سال ۱۳۶۲ و در عملیات والفجر۲ و در منطقه عملیاتی حاج عمران به شهادت رسیده است.


منبع:تسنیم
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین