عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۴۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
حجت الاسلام والمسلمين يعقوبي با بيان اينكه فرهنگ خشونت زاي غرب شايستگي جايگزيني به جاي فرهنگ متعالي اسلام را ندارد، گفت: نامه رهبر معظم انقلاب دروازه معنويت را به روي غرب گشود.
عقیق:حجت الاسلام والمسلمين ابوالقاسم يعقوبي، نماينده ولي فقيه در استان خراسان شمالي و امام جمعه بجنورد، با اشاره به نامه دوم رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان غربي، اظهار كرد: اين نامه ملت ها را به ياد نامه هاي پيامبر گرامي اسلام به سران زمان خود مي اندازد.
وي با اشاره به اينكه رهبري در اين نامه بشريت غرق در ترور و خشونت را به بازگشت به باطن اسلام راستين دعوت كرده است، افزود: در اين نامه جوانان غربي به فهميدن و درك عمقي موضوعات دعوت شده اند و به آنها اميد داده شده تا به دست آنها فرهنگ دين اسلام و آرامش روحي و ايمان به كشورهاي آنها بازگردد.
حجت الاسلام والمسلمين يعقوبي با بيان اينكه رهبري در اين نامه تروريسم را درد مشترك جوامع اسلامي و غربي دانسته اند، خاطرنشان كرد: همان گونه كه رهبر معظم انقلاب فرموده اند داعش زاييده غرب بوده و از زماني كه حمايت كشورهاي غربي از تروريسم شروع شد انسان هاي متوحشي چون داعش فرصت قدرت نمايي يافتند.
رييس شوراي استاني حوزه هاي علميه خراسان شمالي با اشاره به اينكه فرهنگ غرب خشونت زا بوده و هر كجا رواج يابد منجر به توليد و افزايش خشونت مي شود، افزود: خشونت نيروهاي داعش خشونت آشكار بوده اما فرهنگ غرب خشونت خاموش بوده كه محصول آن بي بند و باري است.
وي با بيان اينكه نامه رهبر معظم انقلاب دروازه معنويت را به روي غرب گشود، اضافه كرد: اسلام فرهنگ سالم و برتر بوده و مي تواند نجات بخش كشورهاي غربي باشد اما فرهنگ غرب شايستگي جايگزيني با فرهنگ اسلامي و ديني را ندارد.
جوانان مانع از نفوذ دشمن به كشور در عرصه هاي مختلف شوند
حجت الاسلام والمسلمين يعقوبي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به فرا رسيدن شانزدهم آذر، روز دانشجو ضمن گراميداشت اين مناسبت، اظهار كرد: شانزدهم آذر روز استكبارستيزي و اعتراض به روش مستكبرانه غرب و آمريكا است.
وي با بيان اينكه دانشجويان امروز مي بايست به فرهنگ ديني مسلح شده و با جنگ نرم غربي ها مبارزه كنند، اضافه كرد: دانشجويان مواظب باشند چرا كه بيگانگان مي خواهند از دورن وارد نظام ما شده و فرهنگ ما را استحاله كنند به همين دليل دانشجويان و جوانان بايد در برابر اين اقدامات مقابله و مبارزه كنند.
حجت الاسلام والمسلمين يعقوبي با اشاره به اينكه جوانان و دانشجويان افسران جنگ نرم و جبهه نفوذ دشمنان هستند، خاطرنشان كرد: اين مجاهدان مي بايست هجوم فرهنگ غرب را خنثي كرده و مانع از نفوذ غرب در عرصه هاي مختلف فرهنگي، سياسي، اجتماعي و اقتصادي شوند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین