عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۷۱۲۶
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۲
همزمان با فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان، همایش یاوران اربعین با حضور مبلغان و روحانیون اعزامی به مناطق شهری و روستایی در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ازنا برگزار شد.
عقیق:حجت الاسلام بیاتیان در  همایش یاوران اربعین گفت:روحانیون و مبلغان اعزامی برای تبلیغ تلاش کنند تا تبلیغی کارآمد و محوری را به مخاطبان ارائه دهند.
رئيس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا با بیان اینکه انسجام و ساماندهی محورهای تبلیغی از مهمترین رسالت های تبلیغی مبلغان است افزود: مبلغان علاوه بر برگزاری نماز جماعت و بیان مناقب اهل بیت(ع) باید به ارتقای معرفت افزایی مخاطبان و عزاداران کمک کرده و در خصوص اطلاع رسانی و افزایش آگاهی مخاطبان نسبت به مسائل روز نیز تبلیغ کنند.
وی با اشاره به اینکه مبلغان باید به آسیب شناسی عزاداری ها بپردازند یادآور شد:دشمن شناسی،معرفت افزایی و زمان شناسی نسبت به مقابله با نقشه های شوم دشمنان باید مهمترین بخش محور تبلیغی مبلغان باشد.
رئيس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ازنا در پایان یادآور شد:امسال هم چنین در ایام  ارتحال پیامبراکرم(ص)، در بیش از ۳۰ نقطه روستایی و شهری این شهرستان مراسم زیارت حضرت رسول(ص) از راه دور برای عزاداران برگزار می شود.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین