عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۷۷۷
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
موكب امام رضا عليه السلام با مسئوليت سازمان حج و زيارت خراسان رضوي براي استقرار در سه راهي كوت عراق مشهد را ترك كرد.
عقیق: درمراسمي كه به همين مناسبت مقابل دفتر حج وزيارت استان برگزارشد كاروان خدمتگزاران اربعين جمعي موكب امام رضا براي خدمتگزاري به زائران اربعين حسيني با بدرقه گرم مردم و مسئولان ، مشهد را با يك دستگاه اتوبوس به مقصد كوت عراق ترك كرد.
اين گزارش حاكي است خادمان اربعين حسيني اعزامي از حوزه حج و زيارت و ساير نهادهاي استاني جهت خدمت رساني در موكب امام رضا(ع) شنبه 30 آبان ماه با بدرقه مسئولان استانداري ، هلال احمر ، بعثه و حج و زيارت و جمعي از كارگزاران زيارتي از مشهد مقدس رهسپار عتبات عاليات شدند.
در اين مراسم آقاي مهندس واحدي معاون هماهنگي و مديريت امور زائرين استانداري خراسان رضوي ضمن تشريح وضعيت امكانات موجود و ارسال اقلام به موكب امام رضا(ع) از همه نهادهاي همكار در اين خدمت معنوي تقدير و تشكر نمود وگفت اين موكب به دستور استاندار خراسان رضوي با نام امام رضا(ع) ايجاد شده است تا در سه راهي كوت به زائرين اربعين حسيني خدمت رساني نمايد و اسم هيچ نهاد و ارگاني نيز براي آن تعيين نشده است .
آقاي واحدي افزود با نظر استاندار مسئوليت اجرايي موكب امام رضا(ع) به مديريت حج و زيارت استان واگذار گرديده است تا با توجه به سابقه خدمت در اين حوزه انشاالله امسال نيز به عنوان نمايندگان استان بتوانند خدمت شايسته اي را به زائرين پياده اربعين حسيني ارائه نمايند.
شايان ذكراست از استان خراسان رضوي علاوه براستقرار اكيپ سازمان حج وزيارت در سه راهي كوت براي كمك به زائران پياده ، 33 موكب نيز درمسيرهاي نجف تا كربلا و كربلا مستقر مي گردند.


منبع:حج
211008



ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین