عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۴۳۵
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
به ابتکار شیعیان هند؛
با هدف مقابله با جنگ افروزی و تفرقه افکنی تکفیری های منطقه، انجمن حیدریه هندوستان، روز اربعین را روز «ضدتروریسم» نام‌گذاری نمود.
عقیق: بهادر عباس نقوی، دبیرکل انجمن حیدریه هندوستان از تشکل های شیعی این کشور گفت: انجمن حیدریه هندوستان، روز 12 آذر را که مصادف با اربعین حسینی است، روز «ضدتروریسم» نام‌گذاری نمود.
در این روز بیش از 200 هزار نفر قعطنامه‌ای علیه گروه تروریستی داعش و امثال آنها تصویب خواهند کرد و به این ترتیب پیمان می بندند تا با شیوه‌های مسالمت آمیز، قانونی و مشروع، با پیروی از شیوه ضدخشونتی که امام حسین (ع) به ما نشان داده و بزرگانی چون مهاتما گاندی از آن تبعیت کرده‌اند، مخالفت خود را با تروریسم نشان دهند.
وی افزود: در روز اربعین، رهبران مذهبی سنی و شیعیان و چهره‌های برجسته سایر ادیان و تفکرات در این پیمان ضد تروریستی مشارکت خواهند داشت.
دبیرکل انجمن حیدریه هندوستان خاطر نشان کرد: با توجه به اهداف انجمن حیدریه در ایجاد آگاهی علیه ترویست های گروه داعش، پس از اربعین امسال کمپین‌های متعدد همگانی و برنامه‌هایی برای شبکه‌های اجتماعی، تظاهرات، سمینارها و نمایش‌های خیابانی توسط این انجمن و سایر تشکل‌های با افکار همسو، بدون اعمال مرزهای مذهبی و فرقه‌ای، سازمان‌دهی خواهند شد. هدف از تشکیل این کمپین، ارائه و ایجاد تبلیغات گسترده علیه داعش و افشاء چهره واقعی و اهداف پنهانی آنها، از طریق ایجاد همبستگی میان گروه‌ها، به وجود آوردن حرکتی یکپارچه و ایجاد یک فضای ضدتروریسم است.
تلاش دیگر این انجمن نزدیک شدن به جوانان و اقشار آسیب‌پذیر و ایجاد ارتباط با یکایک آنها به منظور ارائه چهره واقعی تروریسم به آنها و جلوگیری از مسموم سازی ذهن آنها توسط تروریست‌هاست.

منبع: حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین