عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۶۲۲۳
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خبر داد:
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه‌های پنجم ماه صفر، سالروز شهادت مظلومانه حضرت رقیه(س) در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
عقیق:  حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی اظهار داشت: ویژه برنامه‌های پنجم ماه صفر سالروز شهادت مظلومانه طفل سه ساله حضرت اباعبدالله‌‍الحسین(ع)، حضرت رقیه(س) در سه نوبت در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
وی افزود: این برنامه‌ها در شب و شام شهادت حضرت رقیه(ع) از ساعت 17 تا 20 و در روز شهادت آن امام همام از ساعت 9:30 تا 12:30 در این مکان مقدس برگزار شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها حجج اسلام سیدابوالفضل طباطبایی در شب شهادت و شام شهادت حضرت رقیه(س) و سیدجعفر طباطبایی در روز شهادت مظلومانه ایشان پیرامون موضوعات ویژگی‌های اخلاقی و شخصیتی حضرت رقیه(س) و جایگاه ایشان در نزد پدر بزرگوارشان و سختی‌هایی که این بانوی بزرگوار قبل و پس از شهادت مظلومانه امام حسین(ع) متحمل شدند به ایراد سخن می‌پردازند و در ادامه مداحان و ذاکران اهل بیت‌ عصمت و طهارت(ع) سیدجعفر ماهرخسار، کاظم غلامشاهی، محمد عطاپور، سیدمهدي رضایی و رضا آتشبار به مرثیه‌سرایی و عزاداری طفل سه ساله حضرت سیدالشهداء(ع)، حضرت رقیه(س) می‌پردازند.
حسینی عنوان کرد: حضور در این برنامه‌ها ویژه عموم زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و حاضران ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس ولی نعمتمان حضرت علی بن موسی الرضا(ع) می‌توانند از این برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بهره‌مند شوند.


منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین