عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۹۲۸
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۱
در حاشیه همایش سوختگان وصل مطرح شد
ما ملتی هستیم که افتخارات و قهرمانان فراوانی دارد که اگر هرکدام از آن‌ها در کشورهای دیگری بودند به یک شخصیت ملی تبدیل می‌شدند.

عقیق: محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری در حاشیه سیزدهمین همایش سوختگان وصل به خبرنگار عقیق گفت: رشد ادبیات پایداری و آیینی را مرهون چنین پرداخت‌ها و ایجاد فرصت‌هایی هستیم که شعرا و جوانان خوش‌ذوق را ترغیب می‌کند برای تأثیرگذاری در ادبیات پایداری و مقاومت که نسل جامعه امروز ما به آن نیاز مبرم دارد.

وی در پاسخ به این سوال که چه چشم‌اندازی برای این همایش تعریف می‌کنید، افزود: خوشحالم که امروز مسئولین ما به فکر اهمیت به گنجینه‌های مغفول مانده دفاع مقدس افتاده‌اند؛ دزفول و آیت‌الله قاضی بخش‌های کوچکی از این گنجینه بزرگ هستند که ادبیات ما کمتر به آن می‌پرداخت و این همایش فرصتی شد برای پویا کردن این شخصیت‌های ملی.

مومنی شریف با اشاره به اینکه پرداختن به قهرمانان ملی از امتیازات این همایش به شمار می‌رود، در پایان تأکید کرد: ما ملتی هستیم که افتخارات و قهرمانان فراوانی دارد که اگر هرکدام از آن‌ها در کشورهای دیگری بودند به یک شخصیت ملی تبدیل می‌شدند. شاید این فراوانی قهرمانان باعث شده یک مقدار به آن ها بی‌اعتنا شده‌ایم. حقیقتاً نفس توجه به این قهرمانان و بزرگواران از امتیازات این همایش به شمار می‌رود.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین