عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۶۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۴
مسؤول كميته آموزشي و فرهنگي ستاد اربعين از برگزاري دومين همايش بزرگ خادمان و فعالان فرهنگي اربعين خبر داد و اظهار داشت: در آستانه اعزام زايران اربعين حسيني به عتبات عاليات، اين همايش با سخنراني حجت‌الاسلام عليرضا پناهيان و سردار نجابت در سازمان حج وزيارت تهران برگزار مي‌شود.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمين حميد احمدي، مسؤول كميته آموزشي و فرهنگي ستاد اربعين از برگزاري دومين همايش بزرگ خادمان و فعالان فرهنگي اربعين خبر داد.
وي افزود: در آستانه اعزام زايران اربعين حسيني به عتبات عاليات، اين همايش با سخنراني حجت‌الاسلام عليرضا پناهيان از سخنراني مشهور كشور و سردار حسين نجابت، معاون فرهنگي سپاه پاسداري انقلاب اسلامي، در تهران برگزار مي‌شود.
حجت‌الاسلام احمدي با بيان اينكه اين همايش با نام «آيه‌الايمان« و با هدف ساماندهي و هماهنگي هر چه بيشتر برنامه‌هاي فرهنگي اربعين در سال 94 برگزار مي‌شود،‌افزود: اين همايش به مدت يك روز و صبح و عصر روز سه شنبه، 19 آبان ماه در سالن اجتماعات سازمان حج وزيارت برگزار خواهد شد.
وي از حضور صدها فعال فرهنگي و خادم اربعين حسيني در اين همايش خبر داد و اظهار داشت: سخنراني، تبادل نظر، ارائه راهكارهاي عملياتي جهت برگزاري هر چه بهتر برنامه‌هاي فرهنگي اربعين،‌تجليل از خادمان سال 93 و هماهنگ بيشتر براي برنامه‌هاي پيش رو از مهم‌ترين اهداف اين همايش اعلام شده است.
مسؤول كميته آموزشي و فرهنگي اربعين، همچنين از رونمايي چند نرم‌افزار متناسب با برنامه‌ها و فعاليت‌هاي فرهنگي اربعين خبر داد و اعلام كرد كه در اين همايش نهادها و فعالان فرهنگي از سازمان‌ها و ارگان‌هاي مختلف حضور خواهند داشت.



منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین