عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱
با حضور دکتر صلاحی صورت گرفت؛
با حضور دکتر صلاحی رئیس هیئت مدیره و رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و خانواده شهید عیدی مرکز فعالیتهای قرآنی جنوب شرق پایتخت افتتاح شد .
عقیق:به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاوران، در راستای توسعه علوم قرآن و حدیث، آشتیانی از افتتاح دارالقرآن فرهنگسرای خاوران توسط دکتر صلاحی خبر داد.
رئیس فرهنگسرای خاوران گفت:پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری در جهت پرورش و تربیت حافظان قرآن کریم این مرکز مجهز راه اندازی شد.
وی افزود: این مرکز خانواده محور است و قرار است در تمام سطوح آموزش‌های قرآنی اعم از کلاس های علوم قرآنی ،علوم تفسیری،سبک زندگی ،حدیث شناسی،نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه ،حفظ، تجوید، قرائت، تفسیر، مشاوره قرآنی و پژوهش قرآنی ارائه شود.
آشتیانی تصریح کرد: پرورش نیروی انسانی در حوزه قرآن، آموزش به کودکان از دوره پیش دبستانی، آموزش‌های سبک زندگی در قالب کارگاه‌های آموزشی، آموزش‌های تخصصی و عمومی به تمامی اقشار جامعه از جمله فعالیت‌هایی است که در این مرکز دنبال خواهد شد و این دارالقرآن از اساتید برجسته قرآنی در همه زمینه ها بهره خواهد برد.
وی با اشاره به اینکه: می توان از دارالقرآن حضرت ابوطالب (ع)  به‌عنوان یک اتاق فکر قوی در راستای توسعه مبانی قرآنی در جامعه بهره برد و در ادامه هدف از نامگذاری این مرکز را تجلیل از مقام والا‌ی عموی بزرگوار پیامبر اکرم صلی‌اللّه‌علیه‌وآله و پدر گرامی حضرت علی (ع) که یکی از بزرگترین حامیان ایشان در ابتدای امر رسالت بود  عنوان کرد.
آشتیانی در آخر از افتتاحیه  فروشگاه قرآنی در حاشیه این مراسم خبرداد و از علاقه مندان برای بهره مندی هر چه بیشتر دعوت کرد تا به نشاني ؛ ميدان خراسان ،خیابان خاوران ،فرهنگسرای خاوران مراجعه و یا با شماره  تلفن 33015423 تماس بگیرند.


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین