عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۳۶۵
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۳۸
معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوی خبرداد:
معاون تبليغات و ارتباطات اسلامي آستان قدس رضوی از ارائه خدمات شبانه روزي دفاتر راهنمای زائر و کیوسک‌های اطلاع رسانی اماکن متبرکه حرم مطهر رضوي در ايام ماه محرم خبر داد.
عقیق: به نقل از پايگاه اطلاع رساني آستان قدس رضوی، حجت الاسلام و المسلمين سيد جلال حسيني با بیان اینکه این دفاتر به عنوان رابط میان برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با زائران و دوستداران حضرت رضا(ع) شناخته می شوند، اظهار کرد: این دفاتر اطلاع رسانی در همه صحن‌های حرم مطهر رضوی به صورت 24 ساعته فعال هستند.
وی بیان کرد: ۱۱ کیوسک‌‌ اطلاع‌رسانی شامل 4 کیوسک در ورودی‌‌های حرم مطهر و مابقی در صحن‌های مختلف اماکن متبرکه احداث شده که خدمات مختلفی از جمله توزيع نقشه‌های راهنما، بروشور، برگه‌های مسابقات، نشريات، محصولات فرهنگی نظیر کتاب و معرفی برنامه‌های حرم مطهر رضوی را ارائه می‌کنند.
وی با اشاره به اينكه در حال حاضر 800 نیروی افتخاری مشغول ارائه خدمات به زائران بارگاه منور رضوی هستند، تصريح كرد: این دفاتر علاوه بر راهنمایی و اطلاع‌رسانی، هفته نامه حرم، سی‌دی اهدایی، تقویم دیواری، پیک زائر و دیگر محصولات فرهنگی را به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسه، آذری و اردو توزیع می‌کنند.
حسيني با اشاره به اطلاع رسانی برنامه هاي حرم مطهر از طریق سامانه 32020 یادآور شد: اين سامانه در طول شبانه روز علاوه بر پاسخگویي به سوالات و شبهات دینی و بیان احکام، برنامه هاي حرم مطهر رضوي را اطلاع رسانی مي كند، به نحوی که سالانه به چندین هزار پرسش پاسخ داده می شود.


منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین