عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۱۳۱
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۷
از سوي كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين صورت گرفت؛
در آستانه فرارسيدن ايام اربعين حسيني و اعزام ميليون‌ها زاير به عتبات عاليات،‌ كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت، «كانال آموزش و فرهنگ اربعين» را در شبكه اجتماعي تلگرام راه اندازي كرد.
عقیق:در آستانه فرارسيدن ايام اربعين حسيني و اعزام ميليون‌ها زاير به عتبات عاليات،‌ كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت،«كانال آموزش و فرهنگ اربعين» را در شبكه اجتماعي تلگرام راه اندازي كرد.
براساس اين گزارش، علاقه‌مندان براي دريافت آخرين اطلاعات درمورد اربعين حسيني مي‌توانند به «كانال آموزش و فرهنگ اربعين» به نشاني http://telegram.me/alarbaenبپيوندند.
اين گزارش حاكي است، «كانال رسمي آموزش و فرهنگ اربعين» در تلگرام با هدف انعكاس آخرين اطلاعات مورد نياز جهت پياده روي و سفر به عتبات در ايران و عراق راه‌اندازي شده است.
كاربران براي مشاهده «كانال آموزش و فرهنگ اربعين» رسمي مي‌توانند به نشانيhttp://telegram.me/alarbaenمراجعه كنند.
علاقه‌مندان مي‌توانند براي دريافت اطلاعات مورد نياز جهت پياده روي و سفر به عتبات عاليات در ايام اربعين حسيني، به سادگي و رايگان، عضو«كانال آموزش و فرهنگ اربعين»شوند و دوستان خود را نيز به اين كانال دعوت كنند.
علاقه‌مندان به عضويت در «كانال آموزش و فرهنگ اربعين»كه داراي نرم‌افزار تلگرام در موبايل خود هستند مي‌توانند از طريق موبايل وارد لينك زير شوند و سپس بر روي join ضربه بزنند.

http://telegram.me/alarbaen

منبع:حج
211008


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین