عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۵۰۳۴
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۹
وزير ارتباطات در گفت‌وگو با پايگاه‌ حج خبر داد؛
وزير ارتباطات در حاشيه سفر خود به عراق گفت:‌ همكاري هاي سخت افزاري و نرم افزاري از جمله تسهيلات و توسعه در زمينه اپراتورهاي ايراني و عراقي براي ايام اربعين از مهمترين برنامه هاي سفر به عراق است.
عقیق:دكتر محمود واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات كه به كشور عراق سفر كرده است، گفت: چندي قبل وزير ارتباطات عراق به جمهوري اسلامي ايران سفر كرد و حال، با دعوت رسمي ايشان به كشور عراق آمده ام تا توافقات و همكاري هاي دو جانبه در زمينه موضوعات متعدد مربوط به مخابرات، شبكه و اينترنت را دنبال كنيم.
وي با اشاره به ديدارهاي خود با مقامات عراقي از جمله نخست وزير، وزير امور خارجه، وزير ارتباطات، رئيس مجلس و رئيس مجلس اعلاي اسلامي عراق ادامه داد:‌ همكاري هاي سخت افزاري و نرم افزاري از جمله تسهيلات و توسعه در زمينه اپراتورهاي ايراني و عراقي براي ايام اربعين از مهمترين برنامه هاي سفر به عراق است.
وزير ارتباطات گفت: ما به دنبال اضافه كردنِ كانالها و امكانات لازم در اين زمينه ها هستيم؛ آنچه را مربوط به ايران بود، انجام داده ايم و در ملاقات با مقامات عراقي، صحبت كرده ايم كه در عراق هم اپراتورها را آماده كنيم تا تسهيلات ويژه اي را براي اربعين در نظر گرفته باشيم.



منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین