عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۴۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران:
معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران با اشاره به حضور زائران از 30 كشور دنيا در اين مسجد مقدس گفت: از كارشناسان مسلط به زبان‌هاي زنده دنيا استفاده مي‌كنيم تا در زمينه ارائه مشاوره و پاسخگويي به شبهات فعاليت مي‌كنند.
عقیق: حجت‌الاسلام عباس ابراهيمي در ديدار توليت و كاركنان مسجد مقدس جمكران با آيت‌الله حسين نوري همداني گفت: مسجد مقدس جمكران سالانه پذيراي 22 ميليون زائر است كه ارائه خدمات فرهنگي به اين خيل عظيم محور اصلي فعاليت‌هاي ما به شمار مي‌رود.
وي افزود: هدف اصلي ما تبيين، ترويج و تعميق معارف قرآن و اهل بيت(ع) در گستره ملي و فراملي است بنابراين نخستين قدمي كه بر مي‌داريم در راستاي مخاطب‌شناسي است تا مطالب مورد نياز با نوآوري و شكلي صحيح به مخاطب ارائه شود.
معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران با اشاره به برنامه‌هاي فرهنگي اين مسجد بيان كرد: سخنراني، مداحي، حلقه‌هاي معرفتي، پاسخگويي به شبهات، برنامه‌هاي ويژه قشر كودك و نوجوان و برگزاري كارگاه‌هاي متعدد آموزشي از جمله برنامه‌هايي هستند كه در طول سال به صورت مستمر اجرا مي‌شوند.
وي ادامه داد: در زمينه پاسخگويي به شبهات و كارگاه‌هاي آموزشي از ظرفيت بيش از 130 استاد حوزه و دانشگاه استفاده مي‌كنيم كه نتيجه آن رضايت مخاطبان از خدمات ماست.
ابراهيمي با بيان اينكه زائران مسجد مقدس جمكران از 30 كشور مختلف هستند تصريح كرد: با توجه به اينكه زائران فراواني از كشورها و حتي اديان مختلفي داريم از كارشناسان مسلط به زبان‌هاي عربي، انگليسي، فرانسوي، اسپانيولي و اردو استفاده مي‌كنيم كه در زمينه ارائه مشاوره و پاسخگويي به شبهات فعاليت مي‌كنند.
وي اضافه كرد: ارائه خدمات به زائران سبب غفلت از كاركنان مسجد نشده و ويژه برنامه‌هايي براي آنها در نظر گرفته شده است.
ابراهيمي با اشاره به جلسات متعدد توليت مسجد مقدس جمكران با اساتيد و مسئولان حوزه علميه بيان كرد: جلسات علمي و كارشناسي ما به صورت منظم با اساتيد و مسئولان حوزه علميه برگزار مي‌شود تا بتوانيم خدمات خود را با توجه به اقتضائات روز و نياز مخاطب ارائه دهيم.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین