عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۴۲۱۵
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۹
جوانان اصفهاني كه سال گذشته هم طعم شيرين خدمت رساني به زايران و عزداران اباعبدالله را چشيده بودند شبها از ساعت 9 تا 11 در نزديكي بين الحرمين اتراق مي كنند و گرد و غبار از كفش هاي زايران حسين عليه السلام برمي دارند.
عقیق:تعدادي از جوانان ايراني كه از استان اصفهان به عتبات عاليات مشرف شده اند، در كنار بين الحرمين با واكس زدن به زايران و عزاداران سيد الشهداء عليه السلام خدمت مي كنند.
يكي از اين جوانان، با احترام، زايران را براي واكس زدن كفشهايشان دعوت مي كند تا گرد و غبار از كفش هاي زايران حسين(ع) بردارند و قبل از هرچيز دل خود را جلا دهند.
اين جوانان كه سال گذشته هم طعم شيرين خدمت رساني به زايران و عزداران اباعبدالله را چشيده بودند شبها از ساعت 9 تا 11 در نزديكي بين الحرمين اتراق مي كنند و هر شب به صدها نفر از زايران حسيني خدمت رساني مي كنند.









211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
5
11
یا حسین ... اولین درسی که از اقا امام حسین به نظر هر کسی می اید درس ایثار و از خود گذشتگیست ولی ایثار بدون ریا و تظاهر و نه برای ده شب به تعداد روزهای زندگی نه برای یک عده خاص برای همه انسانها
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
0
7
اینها که ریا نکردن اگر اهل ریا و تظاهر بودن اول از کار خودشون یه سلفی میگرفتن !!ولی فرد دیگری از اونها عکس گرفته !!!اگه فکر کنیم که هر کاری توی این ایام ریاست پس اونهای که دم در هییاتها کفش جفت میکنند یا غذا میپزن یا خدمت میکنند هم دارن ریا میکنند !!!و این اصلا فکر منصفانه و انسانی نیست
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین