عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۴۱۷۳
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
شب ششم ماه محرم در هیئت ثارالله(ع) مسجد الهادی (ع) با مداحی حاج محمود کریمی و حاج محمد کمیل
شیطان نقشه می کشد که اول تو به سمت گناه بروی و بعد کاری می کند که به سمت خدا بازنگردی. چرا کاری می کنیم که شرمنده اهل بیت باشیم.

گزارش تصویری


صوت


عقیق: مراسم سوگواری شب ششم ماه محرم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید احمد دارستانی و مداحی حاج محمود کریمی و حاج محمد کمیل در هیئت ثارالله مسجد الهادی(ع) برگزار شد .

  • در ادامه گزیده ای از سخنان حجت الاسلام دارستانی را بخوانید:

_ اعمالی هست که ظاهراً کوچک است ولی در نظر خدا بسیار بزرگ است. یک قطره اشک بر امام حسین یک قطره است و اگر این یک قطره را روی آتش جهنم بریزند آتش جهنم برای تمام جهنمیان خاموش می شود. بعضی معاصی و گناهان ظاهراً کوچک است اما ویران کننده است. گاهی وقت ها ما گناه می کنیم و می گوییم که آب از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب. اما قسم به حضرت ابوالفضل العباس(ع) خدا ما را تنها نمی گذارد و همیشه راه بازگشت وجود دارد.

_ جرم نا امیدی از درگاه خدا بسیار زیاد است. چون خدا در تمام فرصت ها امکان بازگشت به انسان می دهد. دو عده آدم خیلی بدبخت هستند اول گنهکاری که به گناهش نگاه می کند و درخانه خدا نمی آید و دوم مؤمنی که به خودش نگاه می کند و به در خانه خدا می آید. بعضی ها به اعمال پوسیده خود خیلی مغرور هستند.این ها کار شیطان است.

_ شیطان نقشه می کشد که اول تو به سمت گناه بروی و بعد کاری می کند که به سمت خدا بازنگردی. چرا کاری می کنیم که شرمنده اهل بیت باشیم. بزرگترین گناه در عالم یأس از رحمت خدا می باشد. زمانی که انسان گناه می کند روی دلش خاک نشسته است.

_ اگر خداوند پرده ها را کنار بزند انسان ها آبرویی ندارند. غیبت از زنا نزد خداوند پست تر است. خداوند آبروی انسان ها را نمی برد. خداوند ستارالعیوب است. آبروی دیگران را نبرید. بعد از روضه امام حسین(ع)  روضه سکوت بگیرید. به هیئت که آمدید نور شدید با غیبت کردن وارد ظلمات نشوید.

_در زیارت بعد از زیارت امام رضا(ع) هست که اگر زمینی که روی آن راه می رویم می دانست که ما چه گناهانی کردیم ما را در خود فرو می برد. اگر دریاها می دانستد که من چه گناهانی کردم من را در خود غرق می کرد. خداوند گناهان انسان ها را می پوشاند.

 

 


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین