عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۴۱۶۴
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۶
پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی: استاندار سین کیانگ چین با هیأت همراه به حرم مطهر رضوی مشرف شدند و از فعالیت‌های آستان قدس رضوی بازدید کردند.
عقیق:«شهرت ذاکر» با بیان اینکه برای اولین بار است به ایران و مشهد سفر می‌کنم، گفت: معماری صحن‌های حرم مطهر امام رضا(ع) زیبا و منحصر به فرد است و این هنر زیبا همواره در ذهن من باقی خواهد ماند.
وی با بیان اینکه ایرانیان مردمی شاد و مهمان نواز هستند، ابراز کرد: مردم ایران بسیار فهیم هستند و در این سفر شناخت خوبی از فرهنگ و تمدن اسلامی و ایرانی پیدا کردم.
وی گفت: پس از بازگشت به سین کیانگ تمام دوستان را دعوت می‌کنم که به مشهد و حرم مطهر امام رضا(ع) سفر کنند و از نزدیک  با این آستان مقدس آشنا شوند.
استاندار سین کیانگ چین در حاشیه بازدید از مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی تصریح کرد: فعالیت‌های این آستان مقدس در حوزه‌های مختلف بویژه اقتصادی توانسته زندگی مردم این منطقه را رونق دهد و تحول ایجاد کند. شهرت ذاکر با بیان اینکه مسلمانان زیادی در استان سین کیانگ زندگی می‌کنند، افزود: امیدواریم پس از بازدید از این آستان مقدس و مذاکراتی که با مسؤولان استان خراسان رضوی انجام دادیم، بتوانیم زمینه‌های همکاری بیشتری را در آینده نزدیک فراهم کنیم.
گفتنی است؛ این هیأت چینی که به منظور توسعه روابط به مشهد سفر کرده‌اند، به حرم مطهر رضوی مشرف شدند و از مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی نیز بازدید کردند.


منبع:قدس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین