عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۵۱۰
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۸
روز شمار دهه اول محرم الحرام در ايستگا ههاي مترو؛
همزمان با فرا رسيدن ایام محرم، معاونت فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه بنرهايي با عنوان "روز شمار دهه اول محرم الحرام" در ایستگاه ها نصب نموده است.
عقیق:محمد صائبي با اشاره به اينكه پوسترها يي از اول محرم تا روز عاشورا در معرض ديد مسافران كلان شهر زير زميني متروي تهران قرار مي گيرد اظهار كرد: اين بنرها حاوي مطالبي از جمله وقايع ايام محرم هستند كه به صورت روز شمار طراحي و چاپ شده است.

به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري مترو تهران و حومه ،وي هدف از اجراي اين برنامه را آشنايي مسافران با هدف و قيام حضرت ابا عبدالله  با ياد آوري وقايع اتفاق افتاده در محرم 61 هجري قمري بيان كرد و تصريح كرد: افزايش سطح باورهاي ديني و اعتقادي و هم چنين يادآوري و بازگويي اين رويداد عظيم اسلامي  از ديگر اهداف اجراي برنامه هاي معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري راه آهن تهران و حومه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه گفت: با توجه به ظرفيت هاي موجود در ايستگاه ها و قطارهاي مترو و نياز فكري مسافران اين بخش از سيستم حمل و نقل شهري جهت انتقال مفاهيم غني فرهنگ عاشورا، اقدام به تهيه، چاپ و نصب انواع بنر، لمينت و استيكر با موضوع كاروان محرم در ايستگاه ها و قطار هاي مترو تهران نموده است.

منبع:فردا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین