عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۴۲۶
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶
همايش احلي من العسل ويژه زائرين دانشگاهي حاضر در كربلا برگزار شد.
عقیق: همايش احلي من العسل ويژه زائرين دانشگاهي حاضر در كربلا برگزار شد.
حجت الاسلام و السلمين رهبرپور؛ رابط بعثه مقام معظم رهبري در كربلاي معلي بعد از خير مقدم ويژه به حاضرين جلسه در خصوص جايگاه ويژه زيارت امام حسين(ع) مطالبي را عنوان كرد و گفت: يكي از مهمترين دعا ها در اين سرزمين مقدس دعا براي پدر و مادر است كه ما را به راه و مسير اهل بيت(ع) راهنمايي كرده اند.
بعد از صحبت هاي حجت الاسلام و المسلمين رهبرپور؛ دو نفر از دانشجويان به نمايندگي از ديگر زائرين به بيان مواردي در خصوص عتبات دانشگاهيان پرداختند.
يونس نظري؛ دانشجوي مقطع كارشناسي از استان گلستان و خانم مسعودي دانشجوي مقطع كارشناسي مكانيك از استان مركزي، دو دانشجويي بودند كه مباحث خود را در جمع ديگر دانشجويان و نماينده ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان بيان كردند.
دعا براي پدر و مادر و همچنين آرزوي توفيق نماز اول وقت به عنوان بهترين توشه از سفر كربلا و اشاره به نكات اجرايي در خصوص نزديكي محل هتل هاي دانشگاهي به حرم و ارسال بسته هاي فرهنگي در زمان مناسب بخش ديگري از صحبت هاي دانشجويان بود كه به صورت مكتوب در اختيار مسئولين ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان و بعثه مقام معظم رهبري در حج و زيارت خواهد گرفت و به فراخور هر كدام از پيشنهادات ارزشمند اقدام مناسب انجام خواهد شد.
برنامه احلي من العسل با اجراي حجت الاسلام و المسلمين حسيني پور؛ راوي بعثه مقام معظم رهبري حال و هواي همايش را شهدايي كرد و ارتباط زيباي كربلاي ايران در دفاع مقدس در ادامه مسير كربلاي حسيني را به تصوير كشيد. كه مورد استقبال و توجه ويژه دانشگاهيان قرار گرفت.
گفتني است به حاضرين اين جلسه هدايايي به رسم يادبود از طرف بعثه مقام معظم رهبري اهدا شد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین