عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۳۰۲
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
ستاد مردمی پرچمداران اهل بیت (علیهم السلام) در راستای گرامی داشتن اعیاد، عزاداری‌ها و مراسم مذهبی طرح بزرگ علمداران را برای دومین سال پیاپی در تهران برگزار می‌کند.
عقیق:ستاد مردمی پرچمداران اهل بیت (علیهم السلام) در راستای گرامی داشتن اعیاد، عزاداری‌ها و مراسم مذهبی طرح بزرگ علمداران را برای دومین سال پیاپی در تهران برگزار می‌کند.
در این طرح مردمی و خود جوش، شهروندان تهرانی می‌توانند به طور رایگان پایه و پرچم مناسبت‌های مذهبی را برای نصب در سر در منازل، سازمان‌ها، شرکت‌ها، مغازه‌ها و سایر اماکن خود دریافت کنند.
از جمله آثار این ابتکار جناح فرهنگی مومن و مردمی انقلاب اسلامی، تعظیم شعائر دینی، فضاسازی معنوی نمای خیابان‌ها و کوچه‌ها، افزودن بر زیبایی شهر با متحدالشکل شدن پرچم‌ها و پاشیدن رنگ شادی و غم معنوی در سطح جامعه به حساب می‌آید.
به همین منظور سامانه پیامکی 20003032 در نظر گرفته شده است تا علاقمندان بتوانند برای استفاده رایگان از این طرح، شماره تماس و آدرس دقیق محل نصب (منطقه شهرداری) خود را ارسال کنند.
خیرین نیز جهت مشارکت در تولید، نصب و تامین منابع مالی این طرح، می‌توانند عدد 110 را به سامانه پیامکی 20003032 ارسال کرده و یا مبالغ مورد نظر خود را به شماره حساب 100800792045 به نام ستاد مردمی علمداران نزد بانک شهر واریز کنند.
لازم به ذکر است علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.parchamtehran.ir مراجعه کنند.


منبع:خبرگزاری دانشجو
211008
 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین