عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۲۸۷
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
مداح اهل بیت(ع) گفت: این افراد نسبت به ظلم‌های وارده به شیعیان سکوت کرده‌اند اما به خود حق اظهار نظر در مورد بسیاری از مسائل کم‌اهمیت و حاشیه‌ای را می‌دهند و حقیقت اسلام را عنوان نمی‌کنند.
عقیق:روح‌الله بهمنی، ذاکر و مداح اهل بیت(ع) در گفتگویی با اشاره به فعالیت‌های اخیر جریان تشیع انگلیسی برای جذب مداحان سوی خود گفت: این جریان اسلام و مذهب تشیع حقیقی را ارائه نمی‌دهد و مجالس امام حسین علیه‌السلام را دستاویزی برای رسیدن به اهداف خود قرار داده است.
وی ادامه داد: هم‌اکنون شیعیان بسیاری در کشورهای یمن، سوریه، لبنان، بحرین و غیره به خاک و خون کشیده می‌شوند و ظلم‌های بی‌شماری در همه نقاط عالم اتفاق می‌افتد اما شاهد آن هستیم که هیچ کدام از افراد وابسته به جریان تشیع انگلیسی واکنشی علیه این اقدامات نشان نداده و کوچکترین اظهار‌نظری در این خصوص نمی‌کنند.
بهمنی اظهار داشت: این افراد نسبت به ظلم‌های وارده به شیعیان سکوت کرده‌اند اما به خود حق اظهار نظر در مورد بسیاری از مسائل کم‌اهمیت و حاشیه‌ای را می‌دهند و حقیقت اسلام را عنوان نمی‌کنند.
وی با اشاره به اینکه محتوای برخی از مداحی‌ها در شأن مجلس اهل بیت(ع) نیست، افزود: گاهی سخنرانی یا روضه‌هایی را می‌شنویم که ارتباطی به فضای محرم و دستگاه امام حسین علیه‌السلام ندارد و متاسفانه بعضاً موزیک‌هایی برای مداحی انتخاب می‌شود که خواننده‌های غربی در خارج از کشور آن‌ها را اجرا کرده‌اند.
این مداح اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: عنوان رشادت‌ها و هدف اصلی قیام امام حسین(ع)، تحریف نکردن واقعه عاشورا و استفاده از مقاتیل معتبر برای مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی از جمله توصیه‌های مقام معظم رهبری به مادحین اهل بیت علیهم السلام است که ما باید آن‌ها را معیار و ملاک کار خود قرار دهیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین