عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۲۱۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۱۶
کتاب «فضیلت‌های ماندگار» شرح احوالات و زندگانی عالم ربانی ابوالشهید مرحوم آیت‌الله حاج شیخ شکرالله فهیمی قوچانی(ره) به قلم محمدصادق فهیمی منتشر شد.
عقیق:کتاب «فضیلت‌های ماندگار» شرح احوالات و زندگانی عالم ربانی ابوالشهید مرحوم آیت الله حاج شیخ شکرالله فهیمی قوچانی(ره) به قلم محمد صادق فهیمی منتشر و وارد بازار شد.
این اثر «فضیلت های ماندگار» در پنج دفتر و چندین گفتار و نوشتار چنانکه در کتاب تقریر شده برای بهره مندی طالبان معرفت، به رشته تحریر در آمده است.



یکی از عالمان وارسته که در اثر عمری مجاهدت علمی و عملی و افتخار شاگردی مکتب امام صادق (ع) بیش از 30 سال از محضر بزرگان و صاحبان معرفت، در حوزه های مشهد و نجف و قم خوشه ها چید و با عنایت های خاص الهی حظِّ وافری از معنویات و انوار حکمتهای الهی برد، و بیش از 40 سال خود را وقف خدمت به دین و ارزشهای الهی و هموطنان و همشهریانش نمود، مرحوم آیت الله حاج شیخ شکرالله فهیمی قوچانی (ره) بود که در سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ستاره ای شرقی از حیث اخلاق و فضایل انسانی از این خطه پرآوازه است، ستاره ای که خودش را نه دور از دسترس مردم و طالبان کوی معرفت، بلکه در دسترسشان قرار داد و در این راه، طلوع و درخشش و غروبش، زیبا و پررنگ و ستودنی بود. او که در کنار اینهمه فضیلت و خوبی، افتخار تقدیم یک فرزندش را به اسلام و انقلاب داشت (طلبه و پاسدار شهید محمد جواد فهیمی) و فرزندان دیگرش را نیز در دوران دفاع مقدس برای دفاع و پاسداری از اسلام و انقلاب روانه جبهه ها نمود به حقیقت شایسته است در باره اش بگوییم: "عَاشَ سَعیداً وَ مَاتَ سَعیداً".
علاقمندان و مشتاقان مطالعه کتاب؛ مراکز آموزشی، فرهنگی و مذهبی، جوامع حوزوی، دانشگاهی و دانش آموزی، برگزار کنندگان همایش های دینی می توانند برای تهیه و سفارش این اثر با شماره  09122533669 تماس حاصل نمایند.
ضمنا سود حاصله از این اثر، در کارهای فرهنگی و نشر معارف قرآنی و اهل بیتی (ع) بکار گرفته خواهد شد.



منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین