عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۲۱۳
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
هیئات مذهبی درترویج بصیرت حسینی در بین مردم نقش بسزایی دارند و باید تلاش کنند عزاداری ها روز به روز پرشورتر، اثر گذارتر و با بصیرت تر برگزار شود.
عقیق: حجت الاسلام احمدرضا غلامی، در گردهمایی بزرگ هیئت های مذهبی شهرستان دلفان، با اشاره به این که در عزاداری های اهل بیت(ع) باید بصیرت افزایی در اولویت برنامه ها باشد، گفت:هم اکنون هیچ هیئت مذهبی در استان لرستان بدون ثبت در سامانه فعالیت نمی کند.
وی با بیان این که مداحان باید به دور از هر گونه آسیب به اشعار و مدح خود در رسای اهل بیت(ع)، بصیرت افزایی را در بین جامعه خصوصا جوانان نهادینه کنند، افزود: مداحان تلاش کنند خروجی عزاداری ها و مراسمات موجب جهانی شدن فرهنگ اهل بیت(ع) شود.
وی با بیان این که امسال نیز همچون سال های گذشته مداحان و روسای هیئات مذهبی آموزش های لازم عزاداری هدفمند را فرا گرفته اند، یادآور شد: مداحان باید همواره به خاطر داشته باشند که مهمترین رسالت تبلیغی آنها تبلیغ و تبیین فرهنگ اهل بیت(ع) است و در این خصوص باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند.
معاون فرهنگی پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان تصریح کرد: هیئات مذهبی درترویج بصیرت حسینی در بین مردم نقش بسزایی دارند و باید تلاش کنند عزاداری ها روز به روز پرشورتر، اثر گذارتر و با بصیرت تر برگزار شود.


منبع:حوزه
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین