عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۱۲۹
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹
با حضور حاج حسن خلج برگزار می شود
اختتامیه نخستین جایزه ملی ادبی یوسف لیلا با حضور حاج حسن خلج برگزار می شود علی سلیمانی دبیر نخستین جایزه ملی ادبی یوسف لیلا با اعلام خبر تمدید فراخوان گفت : با توجه به استقبال علاقه مندان و درخواست شاعران از سراسر کشور چهار روز مهلت ارسال را تمدید کردیم و تا پایان روز نوزده مهر شاعران می توانند آثار خود را از طریق سایت خادم الحسین و پست الکترونیک جشنواره ارسال کنند .
سرویس شعر آیینی عقیق : اختتامیه نخستین جایزه ملی ادبی یوسف لیلا با حضور حاج حسن خلج برگزار می شود

علی سلیمانی دبیر نخستین جایزه ملی ادبی یوسف لیلا با اعلام خبر تمدید فراخوان گفت : با توجه به استقبال علاقه مندان و درخواست شاعران از سراسر کشور چهار روز مهلت ارسال را تمدید کردیم و تا پایان روز نوزده مهر شاعران می توانند آثار خود را از طریق سایت خادم الحسین و پست الکترونیک جشنواره ارسال کنند .







مهلت ارسال تا نوزده مهر ماه تمدید شد




علی سلیمانی خاطرنشان کرد : تا کنون آثار زیادی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که البته برخی از آثار به علت رعایت نکردن موضوع جشنواره از داوری کنار گذاشته خواهند شد . موضوع جشنواره سیره و مقام حضرت علی اکبر است و شعر هایی با سایر موضوعات من جمله ادبیات عاشورایی در داوری شرکت داده نخواهند شد .
علی سلیمانی افزود جوایز جشنواره برای نفرات اول تا سوم به ترتیب پنجاه ، چهل و سی میلیون ریال است و اختتامیه جشنواره در تاریخ سی مهر با شعرخوانی شاعران مطرح آیینی و مرثیه خوانی حاج حسن خلج برگزار خواهد شد .




ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شاعر جوان طلب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
0
0
با سلام. منظور از گفتار جناب سلیمانی در ارتباط با موضوع جشنواره روشن نیست. تاکید بر چه واژه ای است. آیا منظور این است که کسی رفتار و ماجرای حضرت علی اکبر را در روز عاشورا به نظم در آورده باشد از مسابقه حذف می ود که اگر این باشد متاسفانه دال بر بی سوادی دبیر جشنواره است زیرا تجلی اصلی سیره و رفتار حضرت علی اکبر در روز عاشوراست......امیدواریم که منظور اشعار عاشورایی خارج از موضوع حضرت علی اکبر باشد اگر غیر از این باشد باید فاتحه ی چنین جشنواره هایی را از پیش خواند که این بزرگ ترین توهین به مقام شامخ حضرت علی اکبر است.
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین