عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۳۱۱۳
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا (ص) گفت: خاک شلمچه دارالشفاء است و روزی خواهد رسید که اروپایی‌ها خاک شلمچه را برای رهایی از مشکلات خود به اروپا می‌برند.
عقیق:سردار حسین یکتا در مراسم با شهدا که با حضور مردم، مسئولان، خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان، آزادگان، رزمندگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و . . . در شهرستان مهدی‌شهر برگزار شد، اظهار داشت: امروز تردیدی وجود ندارد که خون شهدا ثمره داشته و در حال صدور انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان هستیم.

وی با اشاره به این‌که خون شهیدان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی به ثمره نشسته است، بیان کرد: خاک شلمچه به گفته امام (ره) دارالشفاء است و هر کس به دیدار شهدا برود، مشکلاتش رفع می‌شود.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا (ص) با اشاره به تحریم اروپایی و آمریکایی و فشارهای اقتصادی که غرب به مردم ایران تحمیل کرده است، گفت: روزی خواهد رسید که اروپایی‌ها کشتی کشتی به شلمچه می‌آیند و خاک شلمچه را برای رهایی از مشکلات خود به اروپا می‌برند.

یکتا افزود: امروز دل‌های مردم به دنبال شهدا در شلمچه و یادمان‌های شهداست و قدرت حزب‌الله لبنان و نبرد قدرتمندانه مسلمین علیه داعش در سوریه و عراق ثمره خون شهداست.

وی با اشاره به اینکه کار اسرائیل و آمریکا تمام شده و امید اروپایی‌ها به عناصر داخلی و کفار و به راه انداختن گروه‌های تروریستی نظیر داعش در سرزمین‌های اسلامی است، کشتار حجاج در خانه خدا و منا و توسل به شبکه‌های ماهواره‌ای در پیام‌رسانی را نیز از دیگر دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی دانست.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا (ص) گفت: غربی‌ها در تلاش هستند تا افکار مردم جهان را نسبت به دین اسلام که سومین دین مطرح میان مردم جهان بوده و امروز دین دوم شده است، خراب کند و باعث نابودی اسلام شود.

یکتا اظهار داشت: امروز در بین‌الطلوعین ظهور هستیم و نباید در این زمان حساس خواب بمانیم و به وظایف خود عمل نکنیم.

وی با اشاره به این نکته مهم که اربعین حسینی را دست کم نگیرید، گفت: اربعین نماد «مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ، فَهذا عَلِىٌّ مَوْلاهُ» و «اهْدِنَا الصِّراطَ الْمُسْتَقِیمَ» محسوب می‌شود و این مراسم بزرگ و باشکوه معادلات دشمن را به هم ریخته است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیا (ص) افزود:‌اربعین نماد معرفی امام زمان (عج) به تمام عالم است؛ پس اربعین را دست کم نگیرید چراکه شهدا نیز با توسل به عاشورا خدایی شدند.

منبع:فارس

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین