عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۹۵۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
مراسم شهداي منا با حضور جمع كثيري از زائران و آيت الله حسيني نماينده رهبر معظم انقلاب و حجت الاسلام والمسلمين احساني نماينده بعثه‌ مقام معظم رهبري در نجف اشرف برگزار شد.
عقیق:هم زمان با برگزاري مراسم بزرگداشت شهداي حاجي منا از سوي مقام معظم رهبري در داخل كشور، همچنين مراسمي به همين مناسبت از سوي رهبر انقلاب اسلامي در حرم مطهر علوي با حضور آيت‌الله سيدمجتبي حسيني برگزار شد.
اين مراسم با حضور جمع كثيري از زائران و آيت ا.. حسيني نماينده رهبر معظم انقلاب اسلامي در عراق و حجت الاسلام والمسلمين احساني نماينده بعثه مقام معظم رهبري در نجف اشرف برگزار شد.
در اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين قائمي سخنران مراسم گفت: اين مصيبت بزرگ را به ساحت مقدس امام زمان (عج)، مقام معظم رهبري حضرت آيه ا.. العظمي خامنه اي و خانواده هاي مصيبت ديده تسليت عرض مي نماييم و در جوار حرم مولي الموحدين اميرالمومنين(ع) براي مهاجران الي ا.. علو درجات را خواستاريم كه با گناهان بخشيده به لقاء ا.. پيوستند و صبر و شكيبايي و اجر را براي خانواده هاي داغدار از خداوند منان مسئلت مي نماييم.
وي افزود: واقعه منا تجلي گر روز عاشورا در كربلاي معلي است. در كربلا راه را بر امام حسين (ع) و اصحاب ايشان بستند و آب را هم ممنوع كردند. در منا هم زائراني كه به سمت رمي جمرات در حركت بودند با لب تشنه جان دادند.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین