عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۸۵۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲
آیت الله العظمی نوری همدانی:
حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: باید آموزه های دین را در فضای مجازی ترویج داد و با پاسخ های منطقی از نفوذ فرهنگ غربی که از سوی دشمن منتشر می شود را گرفت.
عقیق: این مرجع تقلید در دیدار با دبیر شورای عالی فضای مجازی با تبریک عید غدیر و همچنین تسلیت حادثه منا اظهارداشتند: این جریان از حوادثی است که باید فکری برای آن شود و لازم است زوایای آن به خوبی برای همگان مشخص شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی در ادامه خطاب به دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان این که خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی است که نصیب شما شده است گفتند: انقلاب اسلامی  موجب شد که مسیر غدیر باز شود و تدوام یابد.

ایشان تصریح کردند: بنابراین انقلاب اسلامی  و تداوم آن  نیز نیازمند  این است که در راس آن رهبری شجاع، مدیر و مدبر قرار گیرد تا بتواند این میسر را تداوم دهد.

معظم له با بیان این که  امروز در شرایطی حساس از نظر اطلاع رسانی و پیشرفت تکنولوژی و رسانه ای  قرار داریم اظهار داشتند: باید از این پیشرفت تکنولوژی برای رساندن دین و مکتب اسلام ناب  استفاده کنیم.

این مرجع تقلید با بیان این که حوزه علمیه آمادگی هرگونه همکاری با شورای عالی فضای مجازی  برای تبلیغ  دین دارد گفتند: باید آموزه های دین را در فضای مجازی ترویج داد و از نفوذ فرهنگ غربی که از سوی دشمن منتشر می شود با پاسخ های منطقی گرفت.

این خبر تکمیل می شود

منبع:حوزه

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین