عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۲۰۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
برنامه هاي فرهنگي ستاد اربعين ايلام
در جلسه كميته فرهنگي ستاد برگزاري مراسم اربعين استان ايلام، استفاده از ظرفيت هاي حوزه و روحانيت و برپايي ايستگاه هاي پرسش و پاسخ به سئوالات ديني و شبهات به تصويب رسيد.
عقیق: با توجه به نزديك شدن مراسم پرشور و باشكوه اربعين سرور سالار شهيدان ابا عبدالله الحسين (ع)، ستاد اربعين استان ايلام، برنامه ها و فعاليت هاي خود را با هدف هرچه باشكوه برگزار نمودن اين مراسم كه سرشار از شور و شعور دوستداران اهل بيت (ع) مي باشد، آغاز كرده است.
در جلسه كميته فرهنگي ستاد اربعين ايلام برنامه هايي همچون " استقرار روحانيون و طلاب توانمند تبليغي در ايستگاه هاي صلواتي" و " اسكان روحانيون و طلاب زائر در مدارس علميه شهرستان هاي سرابله، ايوان، دره شهر، مهران و دهلران و ارائه خدماتي همچون پذيرايي، پاركينگ و ... به آنان، به تصويب رسيد.
در اين جلسه همچنين بر " برپايي ايستگاه هاي پرسش و پاسخ به سئوالات ديني و شبهات، تصحيح نماز و بيان احكام شرعي با حضور روحانيون"، " تهيه كتابچه معرفي عتبات عاليات و ارائه آن به زائران" و " تهيه و نصب بنرهايي در مسيرهاي زائران با مضمون آداب زيارت و احاديثي در خصوص فضيلت زيارت" و ...، از سوي دستگاه هاي مسئول تاكيد شد.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
مطالب مرتبط
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین