عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۲۰۴۸
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۹
در ديدار نماينده بعثه در عراق با رييس نهاد رهبري در دانشگاه ها مطرح شد؛
نماينده بعثه‌ مقام معظم رهبري در عراق با اشاره به تاثيرات سفر معنوي عتبات عاليات بر روي دانشجويان زاير، بر لزوم گسترش اعزام دانشگاهيان به تاكيد كرد.
عقیق: رييس نهاد رهبري در دانشگاه ها با مسوول بعثه مقام معظم رهبري در عراق ديدار كرد.
در اين ديدار كه حجت الاسلام و المسلمين فقيهي، رييس ستاد عمره و عتبات دانشگاهيان نيز حضور داشت، مسايل فرهنگي دانشگاهيان و دانشجويان در عتبات عاليات مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.
حجت الاسلام و المسلمين نجفي روحاني، مسوول بعثه مقام معظم رهبري در عراق با اشاره به تاثيرات اين سفر معنوي بر روي دانشجويان زاير، بر لزوم گسترش اعزام دانشگاهيان به عتبات عاليات تاكيد كرد.
در ادامه اين ديدار حجت الاسلام والمسلمين محمديان، رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها، با اشاره به تاكيد رهبر معظم انقلاب بر اهميت سفر دانشگاهيان به عتبات، غيرسياسي كردن عاشورا را براي فرار از مسؤوليت‌ها خواند و گفت: ايمان به خداوند بعد از كفر به طاغوت آمده است؛ عده‌اي تلاش مي‌كنند جوانان ما را از سياست دور كنند و به ‌ويژه بعد سياسي كربلا را ناديده بگيرند.
رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها افزود: وقتي مي‌گوييم اميرمؤمنان(ع) مظلوم واقع شد، منظور گرفتن معنويت و يا علم علي(ع) نيست، بلكه به خاطر جنبه سياسي آن است.

منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین