عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۵۹۰
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۸
جشنواره ملی «مدهامّتان» در بخش مکتوب که قرار بود 17 مهرماه برگزار شود به 8 آبان‌ماه سال جاری موکول شد.
عقیق:دهمین دوره جشنواره قرانی «مدهامّتان» شهریورماه سال جاری با انتشار فراخوان کار خود را آغاز کرد.
این جشنواره امسال با تغییراتی در محتوا و آیین‌نامه، در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، صحت حمد و سوره و اذکار نماز، تفسیر قرآن و مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه در دو مرحله استانی و کشوری می‌شود البته رقابت‌ در رشته‌های صحت حمد و سوره و اذکار نماز و همچنین مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه تنها در مرحله استانی برگزار خواهد شد.
همچنین بخش مکتوب دهمین دوره جشنواره «مدهامّتان» همچون سالهای گذشته به صورت مجزا برگزار خواهد شد.
بر اساس اعلام مسئولان قرار بود بخش مکتوب این جشنواره 17 مهرماه برگزار شود اما با درخواست استان‌ها تغییراتی در زمان برپایی این بخش ایجاد شد.
«مرتضی میرزایی‌نسب» دبیر جشنواره قرآنی مدهامّتان در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری مرحله کشوری جشنواره ملی «مدهامّتان» در استان اصفهان، اظهار داشت: مرحله استانی این جشنواره از اواخر شهریورماه تا 15 آبان‌ماه برگزار می‌شود که برگزیدگان این مرحله به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
وی با بیان اینکه در فراخوان اعلام شده زمان برگزاری بخش مکتوب جشنواره «مدهامّتان» مهرماه بود، گفت: با درخواست استان‌ها برای تغییر این زمان به دلیل هم‌زمانی با برگزاری مرحله استانی در بخشی از استان‌ها این بخش 8 آبان‌ماه به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می‌شود.


منبع:فارس
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین