عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۳۲۲
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
شاهسونی:
مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با بیان اینکه طرح ملی «رحله» قطعاً تداوم می‌یابد، گفت: این تداوم هم در طول سال و هم در تابستان سال آینده خواهد بود که حافظان تربیت شده در آن در سه حوزه مختلف فعالیت خواهند کرد.
عقیق:حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا شاهسونی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز طرح ملی «رحله» در تابستان جاری عنوان کرد: پس از برگزاری موفقیت‌آمیز این طرح بنا داریم تا به یاری خدا حتماً این طرح را تداوم دهیم.
وی با بیان اینکه تداوم این طرح هم در سال جاری و هم برای تابستان سال آینده خواهد بود، افزود: بنا داریم تا حافظان قرآن شرکت‌کننده در این طرح را در سه حوزه مختلف جذب کنیم ضمن اینکه متقاضیان جدید نیز در تابستان سال آینده به این طرح اضافه خواهند شد.
شاهسونی عنوان کرد: جذب شرکت‌کنندگان در این طرح به این صورت خواهد بود که برخی از آن‌ها جذب مدارس شبانه‌روزی یکساله حفظ قرآن شده و برخی دیگر جذب حوزه علمیه حفظ قرآن و همچنین عده‌ای دیگر نیز در قالب حفظ غیرحضوری و یا همان تلفنی در طول سال جاری حفظیات خود را ادامه می‌دهند.
عضو بنیاد بین‌المللی حفظ قرآن ادامه داد: کسانی که در سال جاری در طرح ملی «رحله» شرکت کردند می‌توانند در تابستان سال آینده در طرح ملی «رحله 2» شرکت کنند و حفظیات خود را ادامه دهند.
وی با بیان اینکه طرح ملی «رحله 2» تداوم حفظیات «رحله 1» است، گفت: در «رحله 2» قرآن‌آموزان 4 جزء دیگر قرآن را حفظ می‌کنند که بتوانند جمعاً حافظ 8 جزء قرآن کریم شوند ضمن اینکه قطعاً متقاضیان جدیدی نیز برای این طرح برای تابستان سال آینده خواهیم داشت.
یادآور می‌شود، طرح ملی «رحله»، طرح حفظ 4 جزء قرآن کریم است که متقاضیان طی مدت دو ماه تابستان موفق به حفظ این تعداد جزء قرآن کریم می‌شود ضمن اینکه طبق اعلام مؤسسه بیت‌الاحزان این طرح ویژه آقایان برگزار می‌شود.

منبع:ایکنا

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین