عقیق | پایگاه اطلاع رسانی هیئت ها و محافل مذهبی

کد خبر : ۶۱۱۵۶
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۴
موسسه فرهنگي هنري انديشه شرق كتاب اسلام و انسان معاصر علامه طباطبايي (ره) را براي مخاطبان اسپانيايي زبان آمريكاي لاتين منتشر كرد.
عقیق:كتاب اسلام و انسان معاصر علامه طباطبايي در صدد است تا تبيين كند بر اساس آموزه هاي بلند و غني قرآن هر انساني كه پاي به عرصه وجود مي گذارد فطرتاً موحد بوده و قهراً خالق هستي را نيك مي شناسد اما برخي مواقع علل و عوامل گوناگوني اين فطرت توحيدي را به مخاطره مي اندازند. از اين رو خداوند با ارسال انبيا و رسل اين زمينه را به وجود مي آورد كه در مواقع بروز خطر اعقتادي راهنماي بشري مي باشند. بعد از اين رسالت به دوش امامان معصوم عليهم السلام و به دنبال آن به عهده علماي دين گذاشته شد.
اين اثر پيرامون پاسخ به پرسشها و شبهات گوناگون علمي، فلسفي، اخلاقي، ديني در اين حوزه به نگارش درآمده است و از امتيازات كتاب به روز بودن مطالب آن و استفاده از مباحث عقلي و نقلي است.
خاوير اروبيو نويسنده و اسلام شناس كلمبيايي اين اثر را با مديريت موسسه فرهنگي هنري انديشه شرق به زبان اسپانيايي ترجمه كرده است كه در 255 صفحه منتشر شده است.
اين اثر به زودي در آمريكاي لاتين و به قيمت شش دلار در اختيار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
موسسه فرهنگي هنري انديشه شرق پيش از اين نيز قرآن در اسلام و مقدمه اي بر شناخت اسلام علامه طباطبايي (ره) را به زبان اسپانيايي منتشر كرده بود.
موسسه فرهنگي هنري انديشه شرق به عنوان فعال فرهنگي در حوزه آمريكاي لاتين تا كنون بيش از 120 اثر را به زبان اسپانيايي منتشر و بزرگترين سايت شيعي را به زبان اسپانيايي به نشانيwww.islamoriente.comرا راه اندازي كرده است.


منبع:حج
211008

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدیدترین اخبار
پنجره
تازه ها
پرطرفدارترین عناوین